اجرای 100 برنامه شاخص هفته بصیرت در کردستان
کد خبر: 4105663
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

اجرای 100 برنامه شاخص هفته بصیرت در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعلام آمادگی ۹ هزار نفر از سراسر استان کردستان برای جهاد تبیین خبر داد و گفت: هفته بصیرت ۱۰۰ برنامه شاخص در ۱۰ شهرستان استان اجرا خواهد شد.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همزمان با هفته بصیرت ۱۰۰ برنامه شاخص در ۱۰ شهرستان استان کردستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین این اداره‌کل با راه‌اندازی سایت نهضت کردستان اقدام به ثبت نام افرادی از اقشار مختلف برای فعالیت در عرصه جهاد تبیین کرد، افزود: در این راستا تاکنون 9 هزار نفر برای جهاد تبیین در استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی بیان کرد: لازم است همه افراد جامعه در مقوله جهاد تبیین مشارکت کنند و در این راستا قدمی بردارند.

وی با اشاره به اینکه سایت نهضت کردستان در قدم اول برای انعکاس فعالیت تشکل‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت دارد، اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 400 تشکل در استان کردستان فعال است.

حجت‌الاسلام رازیانی خواستار مشارکت نهادهای فرهنگی استان از جمله دانشگاه‌ها، آموزش‌و‌پرورش و بسیج در راستای جهاد تبیین و همکاری با تبلیغات اسلامی در این زمینه شد و افزود: برنامه ریزی کردیم زمینه گفت و گو با نسل جوان و نوجوان فراهم شود.

وی با اشاره به فعالیت 60 مبلغ مستقر و بومی در استان یادآور شد: این مبلغان هفته بصیرت در دبیرستان‌های استان در راستای جهاد تبیین فعالیت کنند، ضمن اینکه هفته بصیرت ۱۰۰ برنامه شاخص در ۱۰ شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha