شکایت از تعرضات ضد مسجدالاقصی به دادگاه بین‌المللی رسید
کد خبر: 4105591
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
در بریتانیا؛

شکایت از تعرضات ضد مسجدالاقصی به دادگاه بین‌المللی رسید

سازمان عربی حقوق بشر در بریتانیا شکایت از تجاوزات روشمند علیه مسجدالاقصی به سرکردگی سیاستمداران، نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیستی را به دادگاه کیفری بین‌المللی منتقل کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، سازمان عربی حقوق بشر در بریتانیا با اعلام این خبر افزود: این شکواییه از سوی گروهی قانونی به ریاست ویلیام شاباس و با هدف محکومیت تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و اقدامات غیر قانونی آنها با چراغ سبز نظامیان اسرائیلی در صحن این مسجد مقدس انجام شده است.

این بیانیه می‌افزاید: دهه‌ها است رژیم اسرائیل انواع جنایات را در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و بدون آنکه هیچ نهادی این رژیم را زیر سؤال ببرد، مرتکب شده و این تعرضات تماما به بهانه ساخت معبد موهوم زیر مسجدالاقصی بوده است. 

سازمان عربی حقوق بشر بریتانیا پیش‌بینی کرده است که جنایات رژیم اشغالگر پس از روی کار آمدن جناح راست افراطی صهیونیست‌ها در انتخابات کنست بیش از پیش رو به تیرگی نهاده و سران این رژیم بیشتر از هر زمان دیگری مصمم به اجرای نقشه‌های طراحی شده و آماده ساخت برای معبد موهوم و مشروعیت بخشیدن به برنامه‌های شهرک‌سازی‌های جدید خود در اراضی اشغالی فلسطین هستند.

انتهای پیام
captcha