ایران قوی با دستان غیرتمند دانشجویان رقم می‌خورد
کد خبر: 4105132
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

ایران قوی با دستان غیرتمند دانشجویان رقم می‌خورد

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی حرکت در مسیر پیشرفت دانش، فناوری و پژوهش را یکی از رسالت‌های مهم دانشجویان دانست و گفت: ایران قوی با دستان توانمند دانشجویان غیرتمند رقم می‌خورد.

سرهنگ محمدرضا عسگری، جانشین فرمانده سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ محمدرضا عسگری، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، روز گذشته، 15 آذر، در جمع دانشجویان شرکت‌کننده در کارگاه «بوم توانا» در اراک، گفت: دانشجویان با در دست‌ داشتن بیرق جهاد علمی و فرهنگی بزرگترین مجاهدت را انجام داده و در راستای استقلال کشور گام برمی‌دارند.

وی بیان کرد: بدون تردید دانشجویان موتور محرک کشور محسوب می‌شوند و با توجه به اینکه دشمنان در جنگ ترکیبی تهدیدهای بسیاری علیه نظام و ملت اعمال می‌کنند، دانشگاهیان و دانشجویان رسالت مهمی در شفاف‌سازی توطئه آنان دارند.

عسگری حرکت در مسیر پیشرفت دانش، فناوری و پژوهش را یکی از رسالت‌های مهم دانشجویان دانست و ادامه داد: دانش در عرصه‌های مختلف یکی از محورهای مهم اقتدارست و دانشجویان تولیدکننده قدرت و اقتدار ملی هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران را کشوری وابسته و عقب‌افتاده می‌خواهند و به همین جهت در مسیر تحقق ایران قوی توطئه‌پراکنی می‌کنند. قطع وابستگی و داشتن ایران قوی در همه بخش‌ها مهم‌ترین اولویت دانشگاهیان است و در طول تمام سال‌ها شاهد این امر از سوی دانشگاه‌ها هستیم.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ایران قوی با دستان توانمند دانشجویان غیرتمند رقم خواهد خورد، افزود: دانشجویان، جوانان و نوجوانان غیرتمند عامل ناامیدی دشمنان هستند که با باور «ما می‌توانیم» قله‌های بلند پیشرفت را طی کرده‌اند.

وی بیان کرد: کسب رتبه‌های برتر دانشجویان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی نشان از زنده بودن دانشجو و دانشگاه و وجود روحیه پرسش‌گری و مطالبه‌گری آنان دارد و لازم است این روحیه همواره تقویت شود. درس گرفتن از مقاطع حساس تاریخی کشور و توجه به رهنمودهای امامین انقلاب راهکارهای برون‌رفت از مشکلات است و به برکت مجاهدت‌های شکل گرفته حماسه‌ها و دستاوردهای زیادی خلق شده که باید با خوبی تبیین شود و تحقق جهاد تبیین رسالت مهم دانشگاهیان است.

عسگری در پایان گفت: روز دانشجو نماد استکبارستیزی و بصیرت دینی و انقلابی دانشجویان ایران عزیز است و بنده به سهم خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و به خصوص شهدای دانشجو این اطمینان را می‌دهم ایران اسلامی و انقلابی با وجود جوانانی غیرتمند، متعهد، بصیر، دشمن‌شناس و پای کار انقلاب برای تحقق پیشرفت، بن‌بستی نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha