دوره توانمندسازی مدیران اتحادیه‌ها و مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4105030
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

دوره توانمندسازی مدیران اتحادیه‌ها و مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود

دوره توانمندسازی مدیران در حوزه تبلیغ و ترویج ویژه تمام مدیران اتحادیه‌های استانی و مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآن عترت سراسر کشور به صورت غیر حضوری از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

دوره توانمندسازی مدیران در حوزه تبلیغ و ترویجبه گزارش ایکنا، دوره توانمندسازی مدیران در حوزه تبلیغ و ترویج ویژه تمام مدیران اتحادیه‌های استانی و مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآن عترت سراسر کشور با مشارکت اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

آشنایی با مفاهیم و سواد رسانه، جنگ رسانه‌ای/ جنگ شناختی، فرزندپروری در عصر رسانه، آشنایی با یادگیری الکترونیکی، اصول تدریس مجازی، یادگیری الکترونیکی چیست؟، آشنایی با سامانه‌های مدیریت یادگیری، معرفی تولید محتوا و مراحل آن، نرم‌افزارهای تولید محتوای آموزشی، ارزشیابی آموزشی در آموزش مجازی و رویکرد ارزشیابی برنامه مبتنی بر هدف مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

شناخت ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه در فضای مجازی، آشنایی با تهدیدات و فرصت‌های موجود در فضای مجازی، ارتقای سطح مهارت‌های عمومی و تخصصی مدیران در حوزه‌های تبلیغ ترویج و رسانه، بهبود و ارتقای سطح آثار و محصولات چندرسانه‌ای مؤسسات قرآنی، ایجاد شبکه فعالان حوزه فضای مجازی و رسانه‌ای مؤسسات قرآنی از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره توانمندسازی مدیران در حوزه تبلیغ و ترویج مدیران اتحادیه‌های استانی و مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآن عترت سراسر کشور است.

این دوره به صورت آفلاین و از طریق سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

افراد واجد شرایط می‌توانند از طریق نشانی https://qurani.jdereg.ir/home/ShowCart ثبت‌نام و وجه تعیین شده با تخفیف (رمزواره تخفیف XOSEHQ) را به حساب مرکز آموزش جهاددانشگاهی واریز کنند.

شهریه دوره توانمندسازی مدیران در حوزه تبلیغ و ترویج برای ثبت‌نام آزاد ۵۰۰ هزار تومان است، که جهت مدیران مؤسسات با معرفی‌نامه اتحادیه استانی و تخفیف ۹۰ درصد و صرفاً پرداخت ۵۰ هزار تومان ارائه می‌شود. این مبلغ برای ثبت‌نام، خدمات فنی، برگزاری آزمون و صدور مدرک است و ۵۰ درصد حق ثبت‌نام پس از وصول جهت امور ستادی استان‌ها به اتحادیه استان واگذار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مهلت ثبت‌نام در این دوره، تا ۲۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha