مسابقه کتابخوانی «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 4101421
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

مسابقه کتابخوانی «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام از برگزاری مسابقه کتابخوانی «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ آذرماه سال‌ جاری برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند.

بیانیه گام دومسمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام با همکاری بنیاد نخبگان و دانشگاه ایلام مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این مسابقه با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و آشنایی قشر جوان و نوجوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا 20 آذر ماه 1401 تعیین شده است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» با ورود به لینکhttps://s6.uupload.ir/filelink whjmUSnI2KeX_c7715daf07/_ufaq.xlsx پرسشنامه این مسابقه را دریافت کنند.

حیدری گفت: شرکت کنندگان می‌توانند پاسخ‌های خود را به پست الکترونیک به آدرس cheraghi.ali1370@gmail.com و یا پیام رسان بله به شماره 09189423207  و یا شماره 09189423207 پیامک کنند.

انتهای پیام
captcha