ایلام از استان‌های پیشرو در تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور است
کد خبر: 4100328
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

ایلام از استان‌های پیشرو در تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در نشست پیگیری مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به ایلام گفت: ایلام از استان‌های پیشرو در تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور است.

نشست سفر مصوبات رئیس جمهوربه گزارش ایکنا از ایلام، صبح روز گذشته، ۲۶ آبان محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دیدار با امام جمعه ایلام در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان گفت: ایلام از استان‌های پیشرو در تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور است که در این راستا از استاندار ایلام قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: در مدیریت کلان استان و موضوع اربعین در ایلام بسیار خوب کار شد و همچنین در مسایل اخیر و اغتشاشات در ایلام بسیار خوب مدیریت شد که از اعضا و رئیس شورای تأمین در این راستا قدردانی می‌کنم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ۱۰۰ مصوبه در سفر رئیس‌جمهور به ایلام منعقد شده بود گفت: در گام بعد ۴۲ مصوبه اضافه شد و ۴ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح‌ها و رقم خوبی هم برای تسهیلات در نظر گرفته شد.

وی گفت: مصوبات و وعده‌ها دولت، جزو اولویت‌های دولت است چراکه خیلی از پروژه‌ها پیشران توسعه هستند و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، اعتبارات به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه، اعتبار و امید مردم بزرگترین سرمایه دولت است اظهار کرد: ایلام حق به گردن انقلاب و کشور دارد و باید در عمل مشکلات استان را بر طرف کرد.

وی افزود:‌ در حوادث اخیر در کشور، ایلام جزو استان‌های بود که کمترین مشکل را داشته است و این موضوع نشان از نجابت و علاقه مردم استان به نظام و انقلاب دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در دیدار با معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار کرد: زحمات معاون اجرایی رئیس‌جمهور در اربعین و محرومیت‌زدایی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مردم استان ایلام در حوادث پای کار نظام و دلسوز نظام و انقلاب بودند و حرکات امیدآفرین دولت باعث بارقه‌های امید در دل مردم شده است.

کریمی‌تبار با بیان اینکه رئیس‌جمهور به خوبی پای کار است و بخشی از مشکلات اقشار مختلف مردم را حل کرده است افزود: انتظار داریم به مصوبات سفر رئیس‌جمهور توجه ویژه شود.

امام جمعه ایلام نیز بیان کرد: سامانه گرمسیری، شهرک پروپیلن وتوسعه راه‌ها واجرای راه‌آهن ازدیگر خواسته‌های مردم ایلام است و انتظار می‌رود دولت به پروژه‌های درمانی از جمله بیمارستان ۳۷۶ تخت‌خوابی توجه کند.

استاندار ایلام نیز در حاشیه دیدار معاون اجرایی رئیس‌جمهور با امام جمعه ایلام بیان کرد: وحدت و انسجام در استان ایلام زبان‌زد است و ایلام در دوران دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی گفت: اربعین از جمله مصادیق وحدت در استان ایلام است که باعث ابراز رضایت مقام معظم رهبری شد و در بحث اغتشاشات، با حضور مردم و مسئولان و امام جمعه ایلام و نیرو‌های امنیتی، حوادث اخیر به خوبی در استان مدیریت شد و رسانه‌ها و فضای مجازی استان در حوادث اخیر به خوبی پای کار آمدند.

انتهای پیام
captcha