آیین تکریم و معارفه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ایلام برگزار شد
کد خبر: 4099571
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

آیین تکریم و معارفه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ایلام برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ایلام با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام روز گذشته در سالن جلسات شهید حمد حیدری برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداریبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، روز گذشته، ۲۳ آبان ماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری که در سالن جلسات شهید حمد حیدری برگزار شد، اظهار کرد: کشور ایران در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و این افزایش توان داخلی در همه بخش‌ها، دشمن را وادار به دسیسه کرده است.

وی وظیفه‌شناسی و تکلیف‌گرایی را لازمه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: هرکس در هر موقعیتی که قرار گرفته باید با نگاه مسئولیت پذیری به برنامه‌ها و عملکرد خود بنگرد و متناسب با جایگاه، پاسخگوی عملکرد خود باشد.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه در کنار این پیشرفت‌ها، یک سری مشکلات و نواقص هم در کشور وجود دارد، تأکید کرد: با انسجام و تلاش‌های بیشتر می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

حسنی فشارها و تحریم‌های همه جانبه دشمن را تلاش برای متوقف کردن چرخ توسعه کشور بیان کرد و ادامه داد: این سناریوهای از پیش تعیین شده به‌طور مستمر بر روی میز دشمن بوده و اخیراً هم شاهد آن بودیم، اما با هوشیاری مردم، این‌ دسیسه‌ها با شکست مواجه شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های حوزه امنیتی و انتظامی استان در تأمین امنیت مرز، برگزاری باشکوه کنگره اربعین و ... بیان کرد: در یک سال گذشته شاهد تلاش‌ و پیگیری همه‌ این مجموعه در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام و همچنین تحقق شعارهای دولت بودیم.

در پایان این آیین از زحمات جوهر نادری قدردانی و عبدالرضا حسن‌پور به‌‌عنوان سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری ایلام معرفی شد.

انتهای پیام
captcha