ایجاد تحول در برگزاری راهپیمایی‌های مناسبت‌ها در استان فارس
کد خبر: 4097250
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

ایجاد تحول در برگزاری راهپیمایی‌های مناسبت‌ها در استان فارس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از ایجاد تحول در برگزاری راهپیمایی‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی در استان و استفاده از دانش‌آموزان، دانشجویان و حوزویان برای اولین بار برای شعار دادن در راهپیمایی روز 13 آبان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 14 آبان در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: در برگزاری راهپیمایی‌ها در استان تحولاتی ایجاد کرده‌ایم و در راهپیمایی روز 13 آبان برای اولین بار از دانش‌آموزان، دانشجویان و حوزویان برای شعار دادن استفاده کردیم.

وی افزود: مشکلاتی در سیستم صوتی شهر وجود دارد و به دلیل اینکه از سیستم صوتی سال‌هاست استفاده می‌شود، فرسوده شده و مشکل فنی دارد.

ملک‌مکان با تأکید بر اینکه به دلیل شهادت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، موجب شد تا فرصت تعمیر این سیستم صوتی نباشد، بیان کرد: از بابت وجود این مشکل عذرخواهی می‌کنیم و البته 4 سیستم صوتی سیار برای راهپیمایی پیش‌بینی شده بود که به صورت فرکانسی به سیستم صوتی باید متصل می‌شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: برای تعمیر سیستم فرسوده و ناقص به تامین اعتبار نیاز است و به زودی با نصب یک سیستم بزرگ و به روز صوتی بخش عمده شهر پوشش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از سیستم‌های صوتی موجود باید در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نصب می‌شد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نقش هماهنگ کننده دارد و دستگاه اجرایی نیست و برخی از مسئولان هم متاسفانه در جلسات شورای هماهنگی استان فارس شرکت نمی‌کنند که باید این نقیصه برطرف شود تا در اجرای برنامه‌ها و راهپیمایی‌ها بهتر عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha