مبارزه با توحید و معنویت از اهداف دشمنان اسلام است
کد خبر: 4095921
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گرگان:

مبارزه با توحید و معنویت از اهداف دشمنان اسلام است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گرگان با بیان‌اینکه دشمنی داعش و وهابیت دشمنی با توحید و اسلام است، بیان کرد: امروز یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری بحث معنویت است باید تلاش کنیم که جامعه را سرشار از معنویت کنیم، لذا عطر و بوی شهدا یکی از ابزارهای ایجاد معنویت است.

حجت الاسلام محمدزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، سیدجواد محمدزاده، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گرگان در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ که شامگاه، 8 آبان در مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار شد، گفت: امروز دنیا فهمیده که تمدن غرب با همه آرمان‌هایش پوچ و ترویج دهنده لذات شهوانی است، لذا جنگ امروز ما با دشمنان جنگ معنویت است و دشمن با دین و اسلام و قرآن ما در جنگ است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گرگان تصریح کرد: دشمنی داعش و وهابیت دشمنی با توحید و اسلام است اسلامی که امام راحل(ره) بیان کردند اسلام ناب محمدی است و داعش و وهابیت زاییده اسلام آمریکایی است. 

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان‌اینکه مردم باید بیش از گذشته به وحدت اسلامی مقید باشند، تصریح کرد: سال‌های سال با اهل‌سنت زندگی کرده‌ایم و معاشرت داریم و تحت این پرچم سه رنگ توانستیم این مملکت را با یازده هزار شهید اهل‌سنت این جامعه را شکل دهیم.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی وهابیت دشمنی با اسلام ناب محمدی است، افزود: افکار انحرافی وهابیت و سلفی‌گری در جهان‌ اسلام فتنه ایجاد می‌کند و رمز مصون‌سازی در برابر این فتنه‌ها آشنا کردن هرچه بیشتر جوامع با سیره و اندیشه اهل‌بیت عصمت و طهارت‌(ع) است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گرگان با بیان اینکه عصاره و چکیده معنویت توحید است، تصریح کرد: امروز یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری بحث معنویت است باید تلاش کنیم که جامعه را سرشار از معنویت کنیم، لذا عطر و بوی شهدا یکی از ابزارهای ایجاد معنویت است.

وی گفت: مقاومت، مجاهدت و ایستادگی مسلمانان در طول تاریخ مایه پیشرفت و بقای اسلام بوده است و امروز نیز مسلمانان باید در برابر موانع و مشکلات ایستادگی داشته باشند و در این راه از خداوند متعال و حضرات معصومین(ع) یاری بجویند.

انتهای پیام
captcha