موضوعات منتشر شده در فضای مجازی کذب است / عقب‌نشینی نمی‌کنیم
کد خبر: 4093150
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

موضوعات منتشر شده در فضای مجازی کذب است / عقب‌نشینی نمی‌کنیم

فرمانده انتظامی لرستان با تأکید بر اینکه در بحث ایجاد نظم و امنیت جامعه یک قدم عقب‌نشینی نخواهیم کرد، اظهار کرد: امروز در جنگ رسانه قرار داریم و موضوعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود کذب است.

یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان در دیدار با اصحاب رسانه لرستان که چهارشنبه، ۲۷ مهر در فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه ما سربازی است، سیاست را می‌شناسیم اما سیاسی نیستیم، گفت: انتقاد اصحاب رسانه نسبت به پلیس دلسوزانه است، به عنوان سرباز و خادم به‌دنبال خدمت‌رسانی به مردم هستم.

وی افزود: اگر برخی از مسئولین چنانچه در امر خدمت‌رسانی کوتاهی و قصور کنند نباید آن را به حساب نظام و انقلاب‌گذاشت.

الهی با تأکید براینکه ناجا محافظ خون شهیدان است و در درون مملکت در برابر تحریمات و موضوعات اقتصادی باید کار شود، اظهار کرد: باید این موضوعات را از دولت و نمایندگان دولت در استان‌ها مطالبه کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه امنیت مردم، حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام و حفظ ناموس و آبرو مردم وظیفه ماست، اضافه کرد: به‌دنبال استقرار نظم و امنیت و حفظ آرامش استان هستیم و چنانچه کسی ناخواسته و از روی ناآگاهی و سهوا بخواهد مسئله‌ای برای این امر ایجاد کند باید ارشاد و هدایت شود.

وی با بیان اینکه مردم لرستان مخالف بی‌حجابی و بی‌عفتی هستند و این فتنه دشمن است، افزود: با افرادی که موجب اختلال نظم و امنیت در جامعه و خدشه به حیثیت مردم شوند، برخورد خواهیم کرد و تا پای جان در این راستا تلاش می‌کنیم‌.

الهی با بیان اینکه تجمع غیرقانونی را هیچ قانونی و مملکتی نمی‌پذیرد، گفت: رافتی که در جمهوری اسلامی اسلامی است و به دستگاه‌های نظامی و امنیتی ابلاغ می‌شود در هیچ جای دنیا نیست.

فرمانده انتظامی لرستان با تأکید بر اینکه در بحث ایجاد نظم و امنیت جامعه یک قدم عقب‌نشینی نخواهیم کرد، اظهار کرد: امروز در جنگ رسانه قرار داریم و موضوعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، کذب است.

الهی با اشاره به دستگیری افراد سازمان یافته در جریان اغتشاشات اخیر در لرستان، یادآورشد: با تلاش دستگاه‌های امنیتی رد پای منافقین، کومله، دموکرات و عناصر ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر محرز بوده است.

وی در ادامه به کاهش وقوع سرقت در لرستان اشاره کرد و با بیان اینکه جزو چهار استانی هستیم که در وقوع سرقت کاهش داشته است، افزود: امسال نسبت به مدت مشابه سال کاهش ۱۲ درصدی سرقت در لرستان را شاهد بودیم.

الهی ادامه داد: در بخش سرقت‌های خشن و مسلحانه، نزدیک به ۷۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش سرقت در استان گزارش شده است، همچنین در ۱۸ ماه گذشته قریب به ۱۱۰ نفر سارق مسلح در استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کیفر خواست سارقان مسلح صادر شده و در انتظار تعیین مجازات هستند، اضافه کرد: در حوزه مواد مخدر نیز افزایش ۱۲ درصدی کشف در استان گزارش شده است، همچنین با تلاش شبانه روزی ناجا، نزدیک به یک تن انواع مواد مخدر از خرده فروشان در شهرهای لرستان کشف شده است.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته با افزایش ۹ درصدی کشف سلاح غیرمجاز در استان مواجه بوده‌ایم.

انتهای پیام
captcha