بیانیه گام دوم انقلاب ریل‌گذاری مسیر برای آینده انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4091383
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

بیانیه گام دوم انقلاب ریل‌گذاری مسیر برای آینده انقلاب اسلامی است

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: بیانیه گام دوم انقلاب ریل‌گذاری مسیر برای آینده انقلاب اسلامی است و در این پدیده پویا، جوانان چشم امید رهبر انقلاب و محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند.

مهدی اصلانی رئیس مجمع جهادگران اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی اصلانی‌زاویه، مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل، 20 مهرماه، در نشست فصلی شوراهای جهادی استان اردبیل اظهار کرد: در اغلب پیام‌های حضرت امام(ره)، مردم و جوانان مخاطب بودند و امید امام راحل به مردم و جوانان بود، در بیانیه گام دوم انقلاب نیز جوانان مخاطب اصلی و چشم امید رهبر معظم انقلاب هستند.

وی بیان کرد: در روزهای آغازین انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، میدان‌داری جوانان مؤمن باعث شد انقلاب نوپای اسلامی در مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی خارجی مقاومت کند و امتحان‌های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارد.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب ریل‌گذاری مسیر برای آینده انقلاب اسلامی است و در این پدیده پویا، جوانان چشم امید رهبر انقلاب و محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند.

اصلانی افزود: در این بیانیه مقام معظم رهبری ۴۰ بار از واژه «جوان» استفاده کردند و بارها و بارها از انقلاب اسلامی به عنوان یک موجود زنده، پویا و پیش‌رونده یاد کردند.

وی گفت: گذر از مشکلات فعلی کشور نیازمند تکیه به تخصص، تعهد و روحیه انقلابی و جهادی جوانان است که رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم به سپرده شدن زمام اداره کشور به جوانان مؤمن، انقلابی و دانا تاکید می‌کنند.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان با بیان اینکه مدیریت جهادی یک راهبرد برای عبور از بن‌بست‌هاست، عنوان کرد: مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل «ما می‌توانیم» عامل پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه‌هاست و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

اصلانی بیان کرد: امروز گروه‌های جهادی بسیج، مؤلفه قدرتی از جنس نیروی انسانی متخصص، انقلابی، مؤمن و پای‌کار هستند که به جرأت می‌توان گفت که افراد حاضر در گروه‌های جهادی افرادی از جنس مردان و بسیجیان دوران دفاع مقدس هستند.

وی گفت: دستیابی به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی، نیازمند تربیت انسان‌های مؤمن، بصیر و کارآمد برای جریان‌سازی اجتماعی است و حرکت‌های جهادی کارگاه موفقی برای شکل گیری این دو عنصر اساسی است.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به مشارکت مردم در خدمت‌رسانی به محرومین، افزود: اقبال طیف‌های مختلف مردم به مشارکت در خدمت رسانی به محرومین در قالب حرکت‌های جهادی، با سرعت فزاینده ای در حال تبدیل شدن به یک جریان عمومی و خودجوش است که می‌تواند موتور پیشران کشور در رفع محرومیت باشد و به عنوان یک الگوی بی نظیر اسلامی و انقلابی، در اداره امور کشور به جهانیان ارائه شود.

انتهای پیام
captcha