مظلومیت ایثارگران و کوتاهی در جهاد تبیین
کد خبر: 4090874
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

مظلومیت ایثارگران و کوتاهی در جهاد تبیین

فرماندار رشت گفت: کوتاهی در جهاد تبیین یکی از علل مظلومیت ایثارگران جبهه انقلاب است و جا دارد تا با الگوگیری از سفیران نهضت عاشورا، گام‌های مؤثری در این راه و رساندن پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برداشته شود.

کم‌کاری در جهاد تبیین از عوامل مظلومیت ایثارگران است

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از اطلاع‌رسانی فرمانداری، حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار شهرستان رشت امروز، 18مهرماه در همایش سراسری تجلیل از ایثارگران که در اداره‌کل سازمان تأمین اجتماعی استان برگزار شد، با تأکید بر جایگاه برجسته فرهنگ ایثار و ایثارگران انقلاب اسلامی در جامعه، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و فداکاری جامعه ایثارگری کشور، نهال نوپای چهار دهه قبل نبوده و با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مظلوم واقع شدن انقلاب اسلامی در زمان‌های گوناگون به خصوص مظلومیت در اغتشاشات اخیر، افزود: نهادینه بودن فرهنگ شهادت‌طلبی به عنوان بخشی از هویت تاریخی ایران اسلامی سبب شده تا جمهوری اسلامی در عین مظلومیت، عزتمندانه و بدون واهمه از موانع پیش رو، به راه خود ادامه دهد.

امام‌پناهی گفت: کم‌کاری در جهاد تبیین یکی از علل مظلومیت ایثارگران جبهه انقلاب است و جا دارد تا با الگوگیری از سفیران نهضت عاشورا، گام‌های موثری در این راه و رساندن پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برداشته شود.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه معیارهای دوگانه غرب بر کسی پوشیده نبوده و دست‌های سلطه‌طلبان جهانی و عوامل منطقه‌ای آنان در دمیدن بر آتش هیجانات و حمایت از آشوبگران وقایع اخیر کاملا آشکار است، تصریح کرد: راهکار منطقی اعتراض به وقوع حادثه‌ای تاسف‌بار اغتشاش نبوده و عموم ملت همدل ایران اسلامی اجازه دخالت استکبار جهانی و اره به دستان منطقه‌ای در امور داخلی خود را نداده و سپاسگزار نیروی مقتدر انتظامی در دفاع از مرزهای امنیت و آسایش خود هستند.

وی افزود: کسب نتایج درخشان در عرصه‌هایی که به جوانان سپرده شده و مشارکت نسل جوان در روند پیشرفت‌های روز افزون کشور در عرصه‌های گوناگون، نشان از پیوند عمیق و غیرقابل خدشه جمهوری اسلامی با نسل جوان جامعه داشته و نفرت‌پراکنی غول‌های رسانه‌ای، خللی در اراده جوانان ایران اسلامی در فتح قله‌های بلند جهانی نخواهد داشت.

در پایان این مراسم از ۳۷ تن از ایثارگران و خانواده معظم شهدا، به نمایندگی از جامعه ۱۰۹ نفری ایثارگران تامین اجتماعی استان، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha