لزوم آسیب‌شناسی فرهنگی اغتشاشات و وقایع اخیر
کد خبر: 4090033
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

لزوم آسیب‌شناسی فرهنگی اغتشاشات و وقایع اخیر

دبیر شورای فرهنگ عمومی گیلان با تاکید بر بررسی آسیب‌شناسانه وقایع اخیر در کشور با برش فرهنگی، گفت: توطئه دشمن در وقایع اخیر بر ایجاد شکاف در جامعه یکپارچه و منسجم ایران اسلامی بود و باید این مسائل شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد تا راه نفوذ دشمن بسته شود.

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان امروز، 14 مهرماه در هفتادوپنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و با حضور اعضای شورا برگزار شد، با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به رونمایی از تارنمای شورای فرهنگ عمومی گیلان گفت: این سایت اخبار مربوط به شورای فرهنگ عمومی استان و کشور را منتشر می‌کند و گیلان، ششمین استان دارای تارنمای مستقل شورای فرهنگی عمومی است. با راه‌اندازی این تارنما می‌توان تمام اطلاعات مربوط به موضوعات فرهنگی استان را بارگذاری و رسانه‌ای کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان و وظایف این ستاد ادامه داد: سرکشی و نظارت بر عملکرد ادارات در حوزه عفاف و حجاب یکی از وظایف این ستاد است.

ثقتی با تقدیر از عملکرد استانداری و سپاه در حوزه عفاف و حجاب خواستار توجه بیشتر ادارات به این بخش شد و گفت: باید حجاب و عفاف در ادارات و دستگاه‌های اجرایی رعایت شود تا بتوان در سطح جامعه نیز آن را ترویج کرد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و استان، از حضور بهنگام مردم آگاه گیلان در محکومیت هتک حرمت مقدسات و ناهنجاری‌ها تقدیر کرد و بررسی آسیب‌شناسانه وقایع اخیر در کشور با برش فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: توطئه دشمن در وقایع اخیر بر ایجاد شکاف در جامعه یکپارچه و منسجم ایران اسلامی بود و باید این مسائل شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد تا راه نفوذ دشمن بسته شود.

انتهای پیام
captcha