آگاهی‌بخشی؛ راه کنترل رفتار هیجانی برخی جوانان
کد خبر: 4089880
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

آگاهی‌بخشی؛ راه کنترل رفتار هیجانی برخی جوانان

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه در حوادث اخیر کشور هم برخی جوان‌ها به دنبال فضاسازی برخی شبکه‌های اجتماعی هیجانی رفتار کردند، گفت: مشکل این جوانان را می‌توان با آگاهی دادن حل کرد ولی برخورد با افرادی که آگاهانه و با برنامه‌ریزی دشمن عمل کردند متفاوت است و باید با آنها برخورد قاطع شود.

اولین روز از هفته فراجا، دیدار آیت‌الله سعیدی با فرمانده نیروی انتظامی و اعضای شورای فرماندهی استان قمبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم در دیدار سردار سیدمحمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم و دیگر اعضای شورای فرماندهی انتظامی استان قم که امروز 13 مهرماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: مانند حوادث اخیر در طول انقلاب اسلامی بارها اتفاق افتاده و حادثه جدیدی نبوده، گرچه در این حادثه دشمن از رسانه‌ها بهره گرفت اما ماهیت دشمنی یک چیز بود، ما از پلیس مقتدر، عزتمند محترم و آبرومند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: پلیس با امید، اعتماد و افزایش خدمت، توانسته رضایت مردم را به دست آورده و بدون شک خداوند متعال از شما راضی بوده و این مهمترین پشتوانه شماست و از مردم  نیز تشکر می‌کنم که در این آزمایش خوش درخشیدند. 

مردم سهم بسزایی در تولید امنیت دارند

سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم، نیز در ادامه با بیان اینکه شعار امسال پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس است، افزود: مردم در تولید امنیت سهم بسزایی دارند و ما نیز پلیس را به عنوان خادم تعریف می‌کنیم.

وی تصریح کرد: پلیس خدمتگزار در تراز انقلاب اسلامی از بطن مردم است، ما از مردم می‌خواهیم از طریق سامانه نظارتی ۱۹۷ بر پلیس نظارت کنند که اصل قانون اساسی است، مردم باید بدون واسطه با سازمان انتظامی در تماس باشند و پلیس پاسخگوی مطالبات و نیازهای آن‌ها باشد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه انتظامی در میان سایر نیروهای مسلح بیشترین ارتباط را با مردم ارتباط دارد، گفت: نیروی عظیم انتظامی با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر در دسترس مردم در روستاها، شهرها و جاده‌ها است، و این مدال افتخار ما است که خادم بهترین مردم دنیا هستیم. آرمان پلیس عشق به مردم است.

۶۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در سال جاری ۶۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان گرفته شده که از این تعداد 269 هزار تماس عملیاتی شده است، همچنین حدود 4 درصد سرقت‌ها کاهش داشته و قریب به 3 هزار و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

سردار میرفیضی اضافه کرد: در طول سال جاری بیش از یک هزار و ۷۰ پرونده عموماً در حوزه اقتصادی در پلیس فتا استان تشکیل و ۱۰۰ درصد پرونده‌ها منجر به کشف شده است، در حوزه قاچاق نیز ارزش کشفیات 750 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با خدمات پلیس قم بیش از ۱۰۰هزار گذرنامه صادر شده است، امروز ما در کلانتری‌ها مراکز مشاوره داریم و در سال جاری بیش از ۱۲ هزار پرونده به این مراکز ارجاع شده که ۷۵ درصد منجر به صلح و سازش شده است، همچنین در کلانتری‌ها روحانیون نیز مستقر و خدمات داده می‌شود، تنها استانی هستیم که به عنوان پایلوت کروکی الکترونیکی انجام داده و این مهم با هدف شفاف‌سازی و کاهش اعتراضات صورت گرفته است البته بحث گشت هوشمند را نیز داریم و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha