وحید خزایی رتبه سوم رشته قرائت مسابقات قرآن ترکیه را کسب کرد + فیلم
کد خبر: 4089850
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

وحید خزایی رتبه سوم رشته قرائت مسابقات قرآن ترکیه را کسب کرد + فیلم

حاصل حضور دو نماینده کشورمان در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه کسب یک رتبه سوم توسط وحید خزایی بود. مراسم اختتامیه این مسابقات شب گذشته با حضور رئیس جمهور ترکیه برگزار شد.

اعلام نتایج مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه؛ سومی قرائت برای ایران + فیلم

به گزارش ایکنا، مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه شب گذشته دوازدهم مهرماه در مرکز همایش و فرهنگ آنکارا با حضور رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور برگزار و طی آن نفرات برتر دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم معرفی و تجلیل شدند.

در این مسابقات وحید خزایی و حسین خانی، نمایندگان کشورمان بودند که در نهایت تنها وحید خزایی در رشته قرائت تحقیق موفق به کسب رتبه سوم شد و حسین خانی حافظ شایسته کشورمان با وجود حضور در فینال مسابقات از کسب رتبه بازماند.

در رشته قرائت تحقیق نمایندگان کشورهای ترکیه و مغرب اول و دوم شدند و در رشته حفظ نیز نمایندگان کشورهای یمن، سومالی و سوریه اول تا سوم شدند. 

وحید خزایی پیش از این موفق به کسب رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که از سوی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، شده بود. حسین خانی نیز کسب رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب علوم دینی را در کارنامه مسابقاتی خود دارد.

نمایندگان کشورمان بامداد روز یکشنبه 17 مهرماه وارد کشور می‌شوند.

انتهای پیام
captcha