اجرای شور عاطفه‌ها در مدارس گیلان
کد خبر: 4088903
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

اجرای شور عاطفه‌ها در مدارس گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان اینکه زنگ شور عاطفه‌ها در سطح مدارس نواخته می‌شود، گفت: ۳۰۰ هزار پاکت وجه نقد در مدارس استان برای مشارکت در رویداد ملی شور عاطفه‌ها توزیع شده است.

اجرای شور عاطفه‌ها در مدارس گیلان

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به اجرای پویش «شور عاطفه‌ها» در استان، اظهار کرد: رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت و کم بضاعت از قبیل کیف، کفش، پوشاک و نوشت‌افزار از اول شهریورماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

وی هدف از اجرای این پویش را ترویج فرهنگ و سنت حسنه نیکوکاری و احسان در راستای کمک به تحصیل علم‌آموزی نوجوانان و جوانان و تأمین بخشی از نیازهای دانش‌آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید بیان کرد و افزود: بیش از 18 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استانی از جمله مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازاریان و بانک‌ها شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برای تأمین نیازهای تحصیلی این عزیزان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان گیلان در سال گذشته حدود 10 میلیارد تومان در شور عاطفه‌ها کمک کردند، گفت: امسال تاکنون بیش از هشت میلیارد تومان جمع آوری شده است که پیش‌بینی می‌شود این رقم به 15 میلیارد تومان برسد.

وی از آمادگی دفاتر 31 گانه کمیته امداد امام(ره) و ۲۳۵ مرکز نیکوکاری در استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری 013#*8877* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت 7678-9995-9918-6037 و یا شماره حساب 0109352176004 نزد بانک ملی در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

اهرابی با بیان اینکه امروز، 9 مهرماه به صورت یکپارچه زنگ شور عاطفه‌ها در سطح مدارس نواخته شد، گفت: 300 هزار پاکت جمع آوری وجه نقد در مدارس استان برای مشارکت در شور عاطفه‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha