دشمن به فکر متوقف کردن پیشرفت کشور است
کد خبر: 4088752
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

دشمن به فکر متوقف کردن پیشرفت کشور است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دلیل توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی دشمن متوقف کردن روند رشد و پیشرفت کشور است، گفت: دشمن به برجام بیشتر از ایران نیاز دارد، ولی جمهوری اسلامی علاوه برای اینکه برای برداشتن تحریم‌ها تلاش می‌کند به دنبال توسعه روابط با کشورهای منطقه است.

آیت الله مجید تلخابی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، آیت‌الله مجید تلخابی، عضو مجلس خبرگان استان قزوین، شامگاه، 7 مهر، در دومین «اجلاسیه سرداران و ۴۰۰ شهید فراهان» اظهار کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی دشمن را به وحشت انداخته است و دلیل توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی دشمن متوقف کردن روند رشد و پیشرفت کشور است.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف دشمن تمام سرمایه خود را برای ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی به‌کار گرفته است، البته با هوشیاری و بصیرت مردم راه به جایی نخواهد برد.

آیت‌الله تلخابی با اشاره به موضوع برجام، اظهارکرد: دشمن به برجام بیشتر از ایران نیاز دارد، ولی جمهوری اسلامی علاوه برای اینکه برای برداشتن تحریم‌ها تلاش می‌کند به دنبال توسعه روابط با کشورهای منطقه است. دشمن با برنامه‌ریزی‌هایی که در اتاق فکر علیه انقلاب داشته است به بهانه‌های مختلف نظام و انقلاب را هدف قرار داده‌ بود.

عضور مجلس خبرگان تأکید کرد: امروز نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران یک انقلاب با توان بالای نظامی و راهبردی است و با بصیرت مردم توطئه دشمنان همواره خنثی می‌شود. آتش‌افروزی سلبریتی‌ها و برخی ورزشکاران در آشوب اخیر جای تأسف دارد، این افراد به جای تشویق جوانان به اغتشاش، خود به میدان بیایند تا ببیندند مردم با بصیرت چه واکنشی نشان می‌دهند.

وی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و در پرتو رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب پرتوان‌تر و قدرتمندتر از همیشه است و همه وظیفه دارند که برای پایداری انقلاب اسلامی در مسیر شهدا گام بردارند و ادامه دهنده راه آنان باشند.

انتهای پیام
captcha