زنگ بازگشایی مدارس در چهارمحال‌وبختیاری نواخته شد
کد خبر: 4087570
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

زنگ بازگشایی مدارس در چهارمحال‌وبختیاری نواخته شد

امروز دوم مهرماه، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ بازگشایی مدارس با شعار «زنگ ایثار و مقاومت» در مدارس سراسر چهارمحال‌وبختیاری نواخته شد.

زنگ بازگشایی مدارس در شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، امروز دوم مهرماه، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ بازگشایی مدارس با عنوان «زنگ ایثار و مقاومت» در مدارس سراسر استان نواخته شد؛ این مراسم نمادین در شهرکرد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان در دبیرستان دخترانه میرداماد این شهر برگزار شد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در این آیین با گرامیداشت فرارسیدن سال تحصیلی جدید و نیز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بعد از دوسال تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری، امسال شاهد بازگشایی کاملاً حضوری مدارس هستیم، باید شکست کرونا را جشن بگیریم.

حیدری افزود: آغاز سال تحصیلی را به آینده‌سازان این مرز و بوم و کادر آموزشی تبریک عرض می‌کنم، آموزش غیرحضوری دارای محاسن و معایبی بود، اما حضور در مدارس دارای محاسن بسیاری است و به ارتقای علم کمک می‌کند.

وی بیان کرد: پس از دو سال دوری از فضای آموزشی، معلمان و دانش‌آموزان با شور و شوق وارد مدرسه شدند، همان‌طور که در دوران دفاع مقدس و پس از آن پیشرفت‌های خوبی در بعد دفاعی داشتیم، مدرسه باید محل تربیت دانشمندان بزرگ باشد.

حیدری در پایان گفت: کشور در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و ... پیشرفت‌های بسیاری داشته است و امیدواریم در مدارس شاهد تربیت دانشمندان بزرگ باشیم.

انتهای پیام
captcha