صدای نسل جوان را باید شنید
کد خبر: 4087368
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴

صدای نسل جوان را باید شنید

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم بانوان و دختران ما تنها بمانند و به غیر پناه ببرند، گفت: باید صدای نسل جوان را شنید و به سؤالاتشان پاسخ داد.

نشست «صحن خانواده»به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان در نشست «صحن خانواده» که صبح روز گذشته، 31 شهریورماه در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، گفت: بانو و خانواده ایرانی توانست با وقار و متانت به دستاوردهای دلنشینی دست یابد که مدعیان بر این باور بودند این امر میسر نیست و خودشان نیز نتوانستند به چنین الگویی برسند و در نتیجه تمام تلاششان را برای جلوگیری از ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و از هم پاشیدگی نظام‌های خانوادگی انجام دادند.

وی با بیان اینکه آنان معتقدند با گسستن پیوندهای انسانی می‌توانند به تنهایی بشر دامن بزنند و آنها را به پوچی و بیهودگی برسانند، افزود: باید بتوانیم الگوی موفق برای کنار هم بودن را ترویج دهیم و با تحکیم سه پیوند مهم و توصیه شده در اسلام شامل خویشاوندی، همسایگی و اخوت، الگویی را طراحی و معرفی کنیم تا بشر به نتیجه مطلوب برسد.

پوریوسفی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم بانوان و دختران ما تنها بمانند و به غیر پناه ببرند، گفت: ارتباط عاطفی و عقلانی درست است که بانوان ما را عفیف و توانمند تربیت می‌کند و زمام کشور را به دست افراد صالح می‌رساند، لذا باید صدای نسل جوان را شنید و به سؤالاتشان پاسخ داد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: دشمن کارش دشمنی است و در این راستا ساعت‌ها وقت می‌گذارد و برنامه‌ریزی می‌کند، لذا بانوان به عنوان کانون خانواده نقش موثری در تربیت نسل نوجوان و جوان دارند زیرا می‌توانند با تبیین و تحقیق اصول پنجگانه دین اسلام را معرفی کنند. برای اینکه به نتیجه درستی برسیم باید وقت بگذاریم.

منصوره معصومی اصل، استاد حوزه و دانشگاه و پژوهشگر حوزه زنان و خانواده هم در این نشست با تأکید بر اینکه باید برای پرورش و تربیت نسل شیعه وقت بگذاریم و کتاب قرآن را چراغ راه کنیم، اظهار کرد: تربیت که بر اساس فطرت انجام شود، از طرف افراد پذیرفته می‌شود و از انحراف باز می‌دارد.

وی افزود: تاکنون غرب نتوانسته از مسیر نظامی، سیاسی و اقصادی به اهداف شوم خود برسد، موانعی ایجاد کرده اما دستاوردهای مقتدرانه و سرافرازانه‌ای داشته‌ایم. «زن» تنها دارایی باقیمانده غرب برای ضربه زدن به کشور ایران و اندلسی کردن آن است لذا مسلمانی محققانه، رفتار هوشمندانه و با سواد رسانه بانوان ما بار دیگر آنها را مایوس خواهد کرد.

در پایان این نشست تعدادی از بانوان تحصیلکرده شاغل دارای سه فرزند به عنوان الگوی موفق زن مسلمان تقدیر و تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha