اهدای خون جانباز ایرانگرد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
کد خبر: 4087159
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

اهدای خون جانباز ایرانگرد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

جانباز دوچرخه سوار ایرانگرد به مناسبت روز جهانی صلح و آغاز هفته دفاع مقدس با حضور در اداره کل انتقال خون استان کرمان، هدیه‌ای از جنس وجود برای بیماران به ارمغان آورد.

اهدای خون جانباز ایرانگرد

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان کرمان، سید مسعود طباطبایی، دوچرخه سوار ایرانگرد و از رزمندگان دوران دفاع مقدس با هدف رساندن پیام دوستی به ایرانیان و با شعار «اهدای خون، اهدای زندگی» در روز جهانی صلح و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور در انتقال خون کرمان، خون خود را به بیماران نیازمند به این ماده حیاتی اهدا کرد.

این دوچرخه سوار که رزمنده ۸ سال جنگ تحمیلی و بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران است، در سال ۱۳۶۵ در منطقه سومار نفت شهر بر اثر اصابت خمپاره به درجه جانبازی نائل آمد و در دور دهم دوچرخه سواری استان‌های ایران سفر انفرادی خود را از پاسارگاد آغاز و پس از گذشتن از ۲۷ استان وارد کرمان شد.

ایرج شکوهی، مدیرکل انتقال خون استان کرمان در نشست صمیمانه با این جانباز دفاع مقدس، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نشان دهنده افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است را به ایشان تبریک گفت و افزود: درخت تنومند انقلاب مدیون ایثارگری‌های شما عزیزان است.

در پایان سید مسعود طباطبایی نیز به عنوان سفیر اهدای خون که در شهرهای مختلف ایران اهدای خون داشته است، از همه مردم ایران دعوت کرد به امر انسانی اهدای خون بپردازند و به کمک بیماران نیازمند به خون بشتابند.

انتهای پیام
captcha