زمان دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران اعلام شد
کد خبر: 4086890
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

زمان دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران اعلام شد

حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران برنامه زمانی دروس خارج فقه و اصول سال تحصیلی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ را اعلام کرد. 

زمان دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران اعلام شدبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، دروس خارج فقه و اصول اساتید؛ آیات و حجج اسلام والمسلمین عالمی، رشاد، محمدی گلپایگانی و شامی برای سال تحصیلی جدید اعلام شد.

بنا بر این گزارش، استاد علی‌اکبر رشاد خارج اصول، مبحث مفاهیم را در روزهای زوج ساعت ۷ تا ۸ صبح و خارج فقه القضاء‌ را از ساعت ۷ تا ۸ روزهای فرد برگزار می کند. 

آیت‌الله حسن عالمی نیز خارج اصول مبحث تعادل و تراجیح را ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح برگزار می‌کند.

همچنین خارج فقه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد محمدی گلپایگانی مبحث کتاب الصوم ساعت ۸ تا ۹ صبح و خارج فقه مبحث فقه الوقف حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شامی نیز ساعت ۹ تا ۱۰ برگزار خواهد شد.

دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران از ۹ مهرماه آغاز خواهد شد و اتمام پایه ۱۰، حضور منظم و فعال در جلسات درس و نگارش تقریرات دروس از شرایط مهم حضور در جلسات خارج خواهد بود.

از مزایای شرکت در دروس خارج و برنامه‌ها و حمایت‌های تحصیلی نیز می‌توان به حمایت مادی و معنوی از نگارش پایان‌نامه سطح سه، بهره‌گیری از استاد معین و برگزاری دوره‌های فنون پژوهش اشاره کرد.

طلاب و پژوهشگران علاقه‌مند برای کسب اطلاع بیش‌تر و ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۹۰۰۹۱۰ داخلی ۱۰۴ (آقای حیدری) تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha