سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد معرفی شد
کد خبر: 4084557
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد معرفی شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در حکمی محسن رستگاری را به عنوان سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد معرفی کرد.

محسن رستگاری، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در حکمی محسن رستگاری را به عنوان سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد معرفی کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:  

«بی تردید توفیق خدمت به خانه‌های خدا و فعالان حوزه فرهنگ و هنر مساجد کشور موهبتی است که به لطف حضرت باری تعالی در این مقطع از زمان به ما اعطا شده است، ز این رو ضروری است در چارچوب مأموریت‌های ابلاغی ستاد و با بهره‌گیری از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد زمینه خدمت‌رسانی گسترده به کارگزاران، فعالان، نمازگزاران و مخاطبان مساجد را فراهم کنید.

اهتمام برای احیای کارکردهای مسجد طراز در یکایک مساجد استان، پیگیری تخقق اهداف و وظایف شورای هماهنگی استان، هم‌افزایی و حسن استفاده از ظرفیت‌های حاکمینی و مردمی، شبکه‌سازی و توانمندسازی فعالان کانون‌های مساجد، جریان‌سازی و حضور مؤثر فرهنگی، هنری و اجتماعی در استان و تعامل پویا و هدفمند با نخبگان و صاحب نظران فرهنگی مورد تأکید است.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال در مسیر تحقق مسجد طراز اسلامی مبتنی بر آیات کریمه قرآن و روایات حضرات معصومین(ع) و فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق بیانیه گام دوم موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام
captcha