خدمات مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در سامانه سجایا ثبت شود
کد خبر: 4083701
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
قاضی‌زاده هاشمی:

خدمات مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در سامانه سجایا ثبت شود

مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر عصر روز دوشنبه ۱۴ شهریور و در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در‌ این نشست با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات رسانی به ایثارگران توسط سازمان مجتمع‌های فرهنگی، سیاحتی کوثر، گفت: بر اساس تعاریفی که از این سازمان شده است وظیفه این سازمان ارائه خدمات به ایثارگران در حوزه‌های فرهنگی و اردویی است که امیدواریم این مسیر پرقدرت ادامه یابد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر فعالیت‌های اقتصادی شفاف در مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر گفت: خدمات این سازمان باید به ایثارگران ارائه شود و برای شفاف‌سازی باید خدماتی که به ایثارگران ارائه می‌شود در سامانه سجایا ثبت شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به اعضای مجمع این سازمان، گفت: خدمات رسانی به ایثارگران مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد و این نگاه باید مأموریتی باشد و به ایثارگران خدمات مناسب ارائه شود لذا فعالیت‌های اقتصادی مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی، کوثر باید مشخص باشد و به عنوان یک برند حلال و پاک خانوادگی در حوزه گردشگری تبدیل شود و این نیاز به برنامه‌ریزی علمی و مطالعه دارد تا استانداردهای مورد نظر تعریف شده و به برنامه اجرایی تبدیل شود.

وی بر ضرورت تعریف مدل و نظام مالی مشخص برای خدمات این سازمان، گفت: به عنوان نمونه تاکنون برای اعزام زائران به عتبات نظام مالی مشخص شده است اما به طور کلی برای همه خدمات باید این نظام مالی مشخص شده و سهم هر بخش مشخص شود.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ظرفیت‌های مجتمع‌های فرهنگی، سیاحتی کوثر اعم از هتل‌ها و مجتمع‌های تفریحی برای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری گفت: اعضای هیئت امنا وظیفه دارند که به نحو مطلوب اموال ایثارگران را به خوبی اداره و در اختیار آنها قرار دهند.

علی دستجردی، مدیرعامل مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر نیز در این نشست با اشاره به خدمات سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به ارائه گزارش عملکرد این سازمان پرداخت.

نماینده مؤسسه حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل، وضعیت مالی تلفیقی و جداگانه مجتمع‌های فرهنگی، سیاحتی کوثر در تاریخ 29 اسفند 1400 و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مذبور، از تمام جنبه‌های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری، به نحوه مطلوب اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha