دو پدر شهید و سه جانباز 70 درصد آسمانی شدند
کد خبر: 4081561
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

دو پدر شهید و سه جانباز 70 درصد آسمانی شدند

پدر شهیدان محمدجعفری و خراسان و ابراهیم نیکخواه بهرامی جانباز 70 درصد دار فانی را وداع گفتند.

به گزارش ایکنا، پدر شهیدان محمدجعفری و خراسان و ابراهیم نیکخواه بهرامی جانباز سرافراز 70 درصد طی دو روز گذشته دار فانی را وداع گفتند و به فرزندان و یاران شهید خود پیوستند.

پدر شهیدان محمدجعفری

فرج محمدجعفری پدر شهیدان والامقام عبدالمجید و محسن محمدجعفری پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخار آفرینش در به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید عبدالمجید محمدجعفری متولد دهم شهریور 1340 در سن 20 سالگی و در تاریخ بیست و پنج فروردین 1360 در عملیات صاحب الزمان(عج) به درجه رفیع شهادت نایل شد.

همچنین بسیجی دانش آموز شهید محسن محمدجعفری در سی خرداد 1347 دیده به جهان گشود و در بیست و هفت بهمن 1364 در سن 17 سالگی در عملیات والفجر هشت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پدر شهیدان خراسان

عدای خرسان پدر گرامی شهیدان والامقام فاضل، ماضی و زیدان خرسان روز شنبه بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید فاضل خرسان در تاریخ 30 آبان سال 1376 در منطقه چم هندی دهلران، شهید زیدان خرسان در تاریخ 9 مهر سال 1373 در منطقه ابوغویر دهلران و شهید ماضی خرسان نیز در تاریخ 8 اسفند سال 1373 در منطقه ابوغویر دهلران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

جانباز ۷۰ درصد

ابراهیم نیکخواه بهرامی جانباز سرافراز 70 درصد دوران دفاع مقدس، پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

شهید ابراهیم نیکخواه بهرامی متولد چهاردهم خرداد سال1341، خرداد سال‌ 1361 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش از ناحیه گردن قطع نخاع شد، وی سرانجام پس از سال‌ها صبر و تحمل رنج مجروحیت ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک و به خیل شهدا پیوست.

دو پدر شهید و یک جانباز 70 درصد آسمانی شدند

جانباز ۷۰ درصد

کریم محمدی جانباز گرانقدر ۷۰ درصد پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی صبح دیروز در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز معزز صبح امروز پس از تشییع از درب آسایشگاه ثارالله(ع) در گلزار شهدای بهشت زهرا تهران قطعه 28 در جوار هم رزمان شهیدش آرام خواهد گرفت.

جانباز ۷۰ درصد

جانباز گرانقدر ۷۰ درصد کریم محمدی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی صبح دیروز در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز معزز صبح امروز پس از تشییع از درب آسایشگاه ثارالله(ع) در گلزار شهدای شهرستان بوکان آرام خواهد گرفت.

جانباز قطع نخاعی کریم محمدی، متولد 1340 از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس در منطقه کردستان توسط عوامل ضد انقلاب مورد حمله قرار گرفته و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

دو پدر شهید و دو جانباز 70 درصد آسمانی شدند

انتهای پیام
captcha