ضرورت اطلاع‌رسانی بهتر آثار علمی جامعةالمصطفی
کد خبر: 4079740
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی تأکید کرد:

ضرورت اطلاع‌رسانی بهتر آثار علمی جامعةالمصطفی

رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی بر لزوم ارتباط بیشتر المصطفی با مراکز هم‌سو و تعامل با آن‌ها در تولیدات و تبادلات علمی و اطلاع‌رسانی بهتر آثار علمی جامعةالمصطفی تأکید کرد.

نشست مشترک معاونت پژوهش المصطفی و پژوهشگاه بین‌المللی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، نشست مشترک معاونت پژوهش جامعةالمصطفی العالمیه با رئیس و معاونین پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی با موضوع «مسائل جاری امر پژوهش در راستای ارتباط بیشتر صف و ستاد و تسهیل امور پژوهشی»، ۳۰ مردادماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید عبادی، معاون پژوهش و مدیران کل معاونت‌های پژوهش جامعةالمصطفی، در این نشست مشترک، نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مربوط به انتشار کتب، نشریات علمی پژوهشگاه، کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی، کتابخانه‌ها و سامانه‌های پژوهشی ارائه کردند تا با هم‌افزایی و تعامل بیشتری روند فعالیت‌های پژوهشی پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی انجام شود.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی، رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های پژوهشگاه ضمن جمع‌بندی مسائل مطرح شده، بر لزوم ارتباط بیشتر المصطفی با مراکز هم‌سو و تعامل با آن‌ها در تولیدات و تبادلات علمی و اطلاع‌رسانی بهتر آثار علمی جامعةالمصطفی تأکید کرد.

همچنین برخی از مدیران پژوهشکده‌های پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی به مسائل جاری امر پژوهش، چاپ و نشر و ... اشاره و در جهت تسهیل و بهینه کردن امر پژوهش در جامعةالمصطفی به بحث و تبادل‌ نظر پرداختند.

در پایان این نشست، مقرر شد تا در راستای ارتباط و تعامل بیشتر ستاد با صف، اینگونه جلسات به صورت دوره‌ای برگزار شود.

انتهای پیام
captcha