پویش «نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» در زنجان اجرا می‌شود
کد خبر: 4076955
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

پویش «نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» در زنجان اجرا می‌شود

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: پویش «نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» با هدف جذب هزار و ۵۰۰ حامی در استان زنجان اجرا می‌شود.

نذر امسال من، حمایت از یک یتیم

به گزارش ایکنا از زنجان، روح‌الله صالحی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، روز گذشته ۱۷ مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های موجود در عزاداری ماه‌های محرم و صفر در جهت جذب حداکثری حامیان و زمینه‌سازی برای مشارکت خیران در برنامه اجرایی کمیته امداد حمایت از یک یتیم در استان زنجان در حال اجرا است.

وی افزود: پویش «نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» با هدف جذب هزار و ۵۰۰ حامی در استان زنجان اجرا می‌شود که مشارکت خیرین می‌تواند در تحقق برنامه‌های این بخش کمک زیادی کند.

صالحی با بیان اینکه این پویش با تأسی از سیره و سبک زندگی ائمه معصومین (ع) می‌شود، اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده است با مشارکت مطلوب خیران این مهم در استان اجرایی شود.

وی ادامه داد: این طرح در ماه‌های محرم و صفر، با استفاده از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات‌های مذهبی و نیز ظرفیت روحانیون، مبلغان و مداحان در هدایت نیت‌های خیرخواهانه و مشارکت گسترده زنجانی‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان درباره روش‌های مشارکت در این طرح نیز خاطر نشان کرد: خیران زنجانی می‌توانند، از طریق کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰، کد آنی پرداخت #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*، ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، درگاه اینترنتی Ekram. Emdad.ir و شماره ۳۳۷۷۸۱۹۵ در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha