تخصیص آرد فوق‌العاده به نانوایی‌های استان زنجان همزمان با محرم و صفر
کد خبر: 4076283
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

تخصیص آرد فوق‌العاده به نانوایی‌های استان زنجان همزمان با محرم و صفر

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۷۵۰۰ کیسه آرد فوق العاده در ماه‌های مرداد و شهریور سال‌جاری به نانوایی‌های استان زنجان تخصیص داده شده است.

تخصیص آرد فوق‌العاده به نانوایی‌های استان زنجان همزمان با محرم و صفر

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در تشریح جزئیات تخصیص آرد فوق‌العاده به نانوایان، اظهار کرد: تخصیص نزدیک به ۷۵۰۰ کیسه آرد در اختیار فرمانداران شهرستان‌های استان زنجان قرار داده شده است تا با صلاحدید خود و نیاز واحدهای نانوایی شهری و روستایی تحت پوشش توزیع شد.

زمانی افزود: آردهای فوق‌العاده از سرجمع سقف آردهای مصرفی سالیانه استان به منظور تولید نان بیشتر و در راستای رضایت‌مندی مردم در اختیار فرمانداری شهرستان‌‌های زنجان، خدابنده، ابهر، خرمدره، طارم، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه برای مصارف واحدهای خبازی تخصیص پیدا کرده است.

وی گفت: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسان سازمان جهادکشاورزی استان و تعزیرات حکومتی صورت گرفته تا بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق‌العاده به‌صورت روزانه مورد نظارت و کنترل انجام شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۷۵۰۰ کیسه آرد فوق العاده در ماه‌های مرداد و شهریور سال‌جاری به نانوایی‌های استان زنجان تخصیص داده شده است تا ساعت پخت‌شان را با توجه به فصل‌کاری کشاورزان و برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اضافه کنند.

انتهای پیام
captcha