همایش شیرخوارگان حسینی در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4075711
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

همایش شیرخوارگان حسینی در گلستان برگزار می‌شود

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام گلستان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گلستان برگزار می‌شود.

همایش شیرخوارگان حسینی در گلستان

رمضانعلی بادلی، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان گفت: اجرای برنامه لبیک یاحسین (ع) از ابتدای محرم شروع شده و در شهرستان‌های گرگان، علی آبادکتول، بندرگز، آزادشهر، گنبدکاووس و کردکوی اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام گلستان با بیان‌اینکه همایش شیرخوارگان حسینی هم در عزای شهید ۶ ماهه دشت کربلا مصادف با نخستین جمعه ماه محرم همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم به طور متمرکز در مصلی گرگان ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و به صورت زنده از شبکه سیمای استان پخش خواهد شد.

وی گفت: این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان آزادشهر در جوار شهدای گمنام ساعت ۹ صبح، گالیکش در مسجد اوغان و مسجد صاحب الزمان، علی آباد در مصلی نماز جمعه ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

بادلی با بیان‌اینکه در سایر شهرستان این همایش در مساجد و یا آستان امامزادگان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سخنرانی، مداحی و ذکر مصیبت ذاکران اهل‌بیت(ع)، مرثیه سرایی و عزاداری از برنامه‌های این مراسم است.

 

 

 

انتهای پیام
captcha