نقش موثر نیروی دریایی در دفاع از میهن
کد خبر: 4075238
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

نقش موثر نیروی دریایی در دفاع از میهن

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: در تاریخ نیروی دریایی هیچ دوره‌ای زیباتر و پر افتخارتر از دوران بعد از انقلاب اسلامی ایران نیست، به ویژه در جنگ تحمیلی که نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران نقش بسزا و پررنگی در دفاع از میهن داشت.

نقش موثر نیروی دریایی در دفاع از میهن

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم(ع) رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان عصر روز گذشته، دهم مرداد ماه در دیدار با فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم(ع) رشت که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ نیروی دریایی به هفت هزار سال پیش بر می‌گردد و ایرانیان اولین دریانوردان تاریخ بشر بودند.

وی افزود: در تاریخ نیروی دریایی هیچ دوره‌ای زیباتر و پر افتخارتر از دوران بعد از انقلاب اسلامی ایران نیست، به ویژه در جنگ تحمیلی که نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران نقش بسزا و بسیار پررنگی در دفاع از میهن داشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: فرماندهی قدرتمند، ایمان جوانان، همراهی و پشتیبانی مردم سه عامل قدرتمند در اقتدار نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

ناخدایکم منصور لشنی، فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم(ع) رشت نیز در این دیدار گفت: نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی ایران همواره در حال پیشرفت بوده و دلیل این امر این است که ما فرمایشات رهبری را مانند یک سرباز گوش داده و پیرو دستورات مقام معظم رهبری هستیم.

انتهای پیام
captcha