ثبت‌نام آزمون‌های مهارتی ادواری ارشاد آغاز شد
کد خبر: 4074716
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

ثبت‌نام آزمون‌های مهارتی ادواری ارشاد آغاز شد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری از آغاز ثبت‌نام سی و هشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر از هشت مرداد در سامانه آزمون هنر خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری، محمدحسین اسماعیلی  با اعلام این خبر گفت:  افراد بالای ۱۸ سال با داشتن حداقل گواهی قبولی پایه نهم متوسطه در صورت تمایل می‌توانند در آزمون‌های ادواری حوزه فرهنگ و هنر که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود ثبت‌نام و در صورت اخذ نمره قبولی گواهینامه معتبر دریافت کنند.

وی ادامه داد: این آزمون شامل رشته‌های هنری شاخه کار و دانش و استانداردهای مصوب مهارتی در حوزه فرهنگ و هنر است که بر اساس تفاهم‌نامه منعقده با وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند لیست استانداردها و رشته‌های مصوب را در دفترچه آزمون که در سامانه بارگذاری شده ملاحظه کنند.

اسماعیلی تأکید کرد: ثبت‌نام این دوره از آزمون ادواری به طور الکترونیکی از طریق سامانه honarazmoon.ir  از هشتم مرداد آغاز شده است و تا 22 مرداد ادامه دارد. تاریخ صدور کارت آزمون نیز 28 مرداد تا یکم شهریور است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری برگزاری آزمون کتبی و عملی (به صورت آنلاین و حضوری) را ششم تا نهم شهریور اعلام کرد و افزود: آزمون ادواری این دوره برای متقاضیان دارای حداقل ۱۷ سال تمام، متولدین ششم شهریور ۱۳۸۴ و قبل از آن برگزار خواهد شد و نمره قبولی در آزمون کسب حداقل نمره 10 در آزمون نظری و کسب نمره حداقل 14 در آزمون عملی است.

انتهای پیام
captcha