پردیس تئاتر تهران میزبان هیئت‌های عاشورایی شد
کد خبر: 4074379
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

پردیس تئاتر تهران میزبان هیئت‌های عاشورایی شد

به مناسبت ایام شهادت قافله سالار شهدا حسین بن علی(ع) پردیس تئاتر تهران از روز سوم مرداد به مدت 11 شب میزبان هیئت راهیان کربلا است.

به گزارش ایکنا، به مناسبت ایام شهادت قافله سالار شهدا حسین بن علی (ع) پردیس تئاتر تهران از سوم مرداد به مدت 11 شب میزبان هیئت راهیان کربلا است. این مراسم هر شب از ساعت 21 تا 23 در آمفی تئاتر رو باز پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

خوانش زیارت عاشورا و سوگواری، برپایی ایستگاه صلواتی، سخنرانی با محوریت عاشورا و قیام شکوهمند امام حسین(ع) به کلام شیخ هادی اتابکی  و مداحی کربلایی مهدی فتحی و حاج مهدی رجبی اهم برنامه‌های این مراسم است.

در کنار مراسم عزاداری نیز مهدکودک نونهالان عاشورایی برنامه ویژه کودکان است که در این ایام در پردیس تئاتر تهران با برنامه‌های متنوعی از قبیل کاردستی، نقاشی، دوربری و... با مضمون بازسازی وقایع  شبهای منتهی به عاشورای حسینی برپا می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این مراسم می‌توانند در زمان یاد شده به پردیس تئاتر تهران واقع در بزرگراه امام علی (ع)،  اتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن 33034198تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha