طراحی اپلیکیشن هشت‌زبانه راهنمای مسجدالنبی
کد خبر: 4067522
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۶

طراحی اپلیکیشن هشت‌زبانه راهنمای مسجدالنبی

معاونت امور فنی، تحولات دیجیتال و هوش مصنوعی وابسته به تولیت امور مسجدالنبی، اپلیکیشن «زائرون» را به منظور خدمت به زائران این مسجد به 8 زبان طراحی و تولید کرد.

تولید اپلیکیشن هشت‌زبانه راهنمای مسجدالنبیبه گزارش ایکنا به نقل از البلاد، این اپلیکیشن به 8 زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، ترکی، روسی، بنگالی و اردو تولید شده است و خدمات متنوعی را به زائران مسجدالنبی ارائه می‌دهد.

زائران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند از محل‌های مورد تصرف نمازگزاران در مسجدالنبی اطلاع یافته و اماکنی را برای اقامه نماز و زیارت انتخاب کنند که خالی است.

اعلام اوقات شرعی نماز، آشنایی با امامان جماعت، مؤذنان و بیوگرافی آن‌ها، سازماندهی مجوزهای لازم برای خدمت‌دهی به زائر در یک مکان مشخص، امکان زیارت تصویری «روضه شریفه» و آشنایی با آداب زیارت و سلام بر پیامبر(ص) از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.

همچنین در اپلیکیشن زائرون، امکان پخش مستقیم خطبه جمعه در مسجدالنبی و ترجمه هم‌زمان این خطبه به زبان‌های دیگر وجود دارد.

زائران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند از ورودی‌های مسجدالنبی و آثار تاریخی مسجد و محتوای موجود در این آثار با هدف بالابردن کیفیت زیارت مطلع شوند و اطلاع از سفره‌های افطار در ماه رمضان ویژه مسافران در این ماه و ثبت درخواست اعتکاف در مسجدالنبی از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.

انتهای پیام
captcha