همایش پیاده‌روی خانوادگی در گرگان برپا می‌شود
کد خبر: 4064961
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

همایش پیاده‌روی خانوادگی در گرگان برپا می‌شود

فرماندار گرگان با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان درخواست کرد همه تمهیدات لازم برای رفاه شهروندان و همه شرکت‌کنندگان در این مراسم، اندیشیده شود.

عیسی پایین محلی، فرماندار گرگان به گزارش ایکنا از‌ گلستان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی، فرماندار گرگان در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که امروز 28 خرداد، در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این همایش روز جمعه، سوم تیرماه به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر و یادواره غدیر برگزار می‌شود که قرار است به صورت زنده و همزمان، ساعت ۱۰ صبح از شبکه ۳ سیما نیز پخش شود.

فرماندار گرگان با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری این همایش بزرگ خانوادگی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست همه تمهیدات لازم برای رفاه شهروندان و کسانی که در این برنامه شرکت دارند، اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه هر دستگاه و نهادی متناسب با ظرفیتی که در اختیار دارد، گوشه‌ای از کار را برعهده بگیرد، گفت: نظم، امنیت و آسایش مردمی که در این مراسم شرکت می‌کنند برای ما بسیار اهمیت دارد.

پایین‌محلی پخش زنده همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گرگان از شبکه ۳ سیما را فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی این شهرستان برای جذب گردشگر بیان کرد و از دستگاه‌های متولی خواست با تبلیغات و فضاسازی محیطی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای سرود «سلام فرمانده» در روز دوشنبه ۳۰ خردادماه در گرگان گفت: برای برگزاری این مراسم نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است و امیدواریم شاهد برگزاری مراسم باشکوهی در مجموعه ورزشی آزادی شهر گرگان باشیم.

انتهای پیام
captcha