برپایی ۲۰ کارگاه آموزش سلامت اجتماعی در مارگون
کد خبر: 4063850
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

برپایی ۲۰ کارگاه آموزش سلامت اجتماعی در مارگون

امام‌جمعه مارگون از برپایی ۲۰ کارگاه آموزش سلامت اجتماعی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این شهرستان خبر داد.

 کارگاه آموزش سلامت اجتماعی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور، امام‌جمعه مارگون شامگاه، 22 خردادماه در جریان کارگاه سلامت اجتماعی در شهرستان، اظهار کرد: با توجه به نیازهای ضروری در منطقه لازم دانستیم طرحی را برای کنترل آسیب‌های اجتماعی و آموزش سلامت اجتماعی ارائه دهیم.

وی از برپایی ۱۵ تا ۲۰ کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی در شهرستان مارگون خبر داد و بیان کرد: به همت اداره کل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان، شهرستان و مؤسسه قرآنی شمیم وحی مارگون موفق شدیم طرح را با موضوع کنترل آسیب‌های اجتماعی و آموزش سلامت اجتماعی ارائه دهیم و به تصویب برسانیم.

امام‌جمعه مارگون تصریح کرد: قرار است این کارگاه‌ها در اقصی نقاط این شهرستان برگزار شود که تاکنون موفق به برپایی پنج کارگاه کنترل آسیب‌های اجتماعی و آموزش سلامت اجتماعی در مرکز شهر و روستاهای مله سیاه کوه سادات چاهن و روستای شهنیز با حضور اقشار مختلف مردم شویم.

حجت‌الاسلام خواجه‌پور گفت: با توجه به اینکه حدود یک ماه است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مستقر شده، عملکرد این اداره قابل تحسین بوده و امیدوارم همه مردم در این کارگاه‌ها شرکت کنند. در این کارگاه‌ها از روانشناسان برتر استانی برای پیشگیری از آسیب‌ها و اجرای سلامت اجتماعی بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha