آگاهی‌بخشی و اثربخشی ایکنا با تلاش‌های جهادی محقق شده است
کد خبر: 4053947
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
عضو مجلس خبرگان:

آگاهی‌بخشی و اثربخشی ایکنا با تلاش‌های جهادی محقق شده است

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه خبری ایکنا با تلاش‌های مجاهدانه خبرنگاران و مدیران خود توانسته است، آگاهی‌بخشی خوبی را خلق و اثربخشی خوبی را به منصه ظهور برساند.

آیت‌الله علی مؤمن، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله علی مؤمن، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در پیامی نوزدهمین سال فعالیت خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى(185/بقره)

نیاز مخاطب، اصلى‌ترین ضرورت برای وجود رسانه‌ است؛ زیرا مخاطب در ابعاد مادی و معنوی، خواسته یا ناخواسته، در پى رفع نیازهای خود است. در این میان «نقصان معرفتی» از یک سو و تمایل‌های غریزی متعدد از سوی دیگر موجب مى‌شود او در برابر انتخاب‌های متفاوت برای رفع نیازهای متنوع دچار تردید گردد.

اینجاست که وجود نظام جامع اطلاع‌رسانی که توان ارائه پاسخ‌های صحیح و ـ به طور همزمان ـ انتقال مهارت‌های لازم برای گزینش‌های درست را داشته باشد، ضرورت مى‌یابد و نظام اطلاع‌رسانی الهی شکل مى‌گیرد.

خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) پس از 19سال تلاش مجاهدانه و انتشار اخبار معارف اسلام و قرآن به یبش از 20 زبان زنده دنیا توانسته است این تعادل در رفع نیازهای مخاطب و انتقال مهارت‌های لازم برای گزینش درست محتوا را برقرار سازد، لذا بر خود لازم می‌دانم از درخشش‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر این رسانه دینی و معرفتی تشکر ویژه کرده و قدردان مدیران خوش‌فکر آن باشم.

علی مؤمن قمی
نماینده مردم شریف تهران در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام
captcha