روز قدس به پرچمداری ایران، چالش بزرگ استکبار جهانی است
کد خبر: 4053684
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹

روز قدس به پرچمداری ایران، چالش بزرگ استکبار جهانی است

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان دفاع از فلسطین را دفاع از حقیقت دانست و گفت: امروز روز قدس با پرچمداری ملت ایران به چالشی بزرگ و دهشتناک برای استکبار جهانی تبدیل شده است.

حمیدرضا مسکنی سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان

حمیدرضا مسکنی، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گیلان نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز قدس» را از تدابیر ماندگار و جهانی امام خمینی(ره) دانست و بیان کرد: هوشمندی امام راحل سبب ماندگاری هر‌ساله نهضت مقاومت فلسطین و نمایان شدن بیش از پیش جنایت کوردلانه رژیم غاصب صهیونیستی در سطح مجامع بشری شده است.

وی دفاع از فلسطین را دفاع از حقیقت دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران دیدگاه دینی، انسانی و حقوق بشری به موضوع فلسطین و مسئله حمایت از مردم مظلوم آن دارد و این موضع ثابت و همیشگی است.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان با اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در طول ۷۰ سال گذشته، افزود: با همت مسلمانان و همه آزادی‌خواهان جهان نه تنها چهره مظلوم ملت فلسطین در سطح جهان بازتاب یافته بلکه روشن‌شدن دسیسه‌های استکبار و صهیونیسم بر همگان را به دنبال داشته است.

مسکنی با بیان اینکه مسلمانان جهان برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم جنایتکار صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی باید حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس داشته باشند، گفت: امروز روز جهانی قدس با پرچمداری ملت ایران به چالشی بزرگ و دهشتناک برای استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های محور مقاومت شاهد نقطه عطفی در مبارزه و مقاومت مردم فلسطین هستیم و امیدواریم روند اضمحلال و نابودی این رژیم غاصب و کودک‌کش شتاب گرفته و طومار ظالمان و غاصبان در سرزمین‌های اسلامی در هم پیچیده شود.

انتهای پیام
captcha