امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین مختص به جهان اسلام نیست
کد خبر: 4053434
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین مختص به جهان اسلام نیست

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را مختص به جهان اسلام ندانست و یادآور شد: آزادی‌خواهان جهان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ندای لبیک سر داده‌اند و در اقصی نقاط دنیا پرچم حمایت از فلسطین و قدس شریف در اهتزاز است.

حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشز ارزش های دفاع مقدس گیلان

سرهنگ حسن حبیبی در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر حتمی بودن آزادی فلسطین، اظهار کرد: روز قدس ميراث گرانسنگ بيانگذار كبير انقلاب اسلامی و نشانه عمق دوراندیشی و هوشمندی حضرت امام خمينی(ره) است.

وی روز قدس را بيانگر اعتقاد و پايبندی به انديشه وحدت و يكپارچگی مردم مسلمان دانست و افزود: روز قدس نماد جاودانه مبارزه هميشگی حق‌جويان در مقابل متجاوزان به حقوق و كرامت انسان هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان روز قدس را روز برائت از استكبار و صهيونيسم جهانی و اعلام انزجار و نفرت از رژيم تروريست و اشغالگر قدس و حاميان خبيث او همچون آمريكا و انگليس جنايتكار دانست و عنوان کرد: صهيونيست‌های متجاوز و حاميان خائن‌شان بدانند كه قدس جزو لاينفک فلسطين است و تمامی سرزمين‌های اشغالی بايد از چنگال متجاوزان آزاد شود.

حبیبی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را مختص به جهان اسلام ندانست و یادآور شد: آزادی‌خواهان جهان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ندای لبیک سر داده‌اند و در اقصی نقاط دنیا پرچم حمایت از فلسطین و قدس شریف در اهتزاز است.

وی از قدس شریف به عنوان حریم امن الهی یاد کرد و ادامه داد: قدس به سنگر مبارزه مظلومان در برابر مستکبران تبدیل شده و هر مسلمان آزاده ای بر خود واجب می داند از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان روز قدس را روز تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین دانست و اضافه کرد: در روز قدس امسال امت های اسلامی و جهانیان با توجه به جنایات همیشگی و نقض قوانین بین المللی رژیم غاصب قدس در اشغال و نسل کشی، حضوری گسترده تر و پرشورتر خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس همگام با آحاد ملت ايران اسلامی و مردم فهیم و بصیر گیلان با حضور در تمامی صحنه‌ها و جلوه‌‌های ایثار و مقاومت، بارزترين شكل تعهد را به نمايش خواهند گذاشت، گفت: این حضور از یک طرف چهره كريه غاصبان قدس را در مقابل مظلومیت ملت فلسطین آشکار می سازد و از طرف دیگر تقویت محور مقاومت امت اسلامی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha