برگزاری راهپیمایی روز قدس در رشت با سخنرانی سردار شریف
کد خبر: 4053077
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

برگزاری راهپیمایی روز قدس در رشت با سخنرانی سردار شریف

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان به شکل سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌گردد، بیان کرد: سردار رمضان شریف، رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس سخنران مراس در رشت خواهد بود.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در رشت با سخنرانی سردار شریف

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری امروز، 7 اردیبهشت در سومین نشست استانی بزرگداشت روز جهانی قدس که با حضور آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و اسدالله عباسی، استاندار گیلان برگزار شد، با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: نگاه راهبردی امام خمینی(ره) به مسئله فلسطین و انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، انتفاضه و جبهه مقاومت را احیا کرد.

وی با بیان اینکه ۷۴ سال از اشغال سرزمین قدس و مقاومت جانانه مردم فلسطین می‌گذرد، تصریح کرد: مبارزه و ایستادگی مردم فلسطین در طی این سال‌ها خون تازه‌ای را به رگ‌های نسل جوان مبارز تزریق کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس پشتوانه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان کرد: برگزاری این راهپیمایی موجب اتحاد و وحدت مسلمین جهان در حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف شده است.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به جنجال رسانه‌های غربی در موضوع اوکراین و سکوت سنگین و خفت‌بار آنان در مسئله فلسطین، گفت: این تناقض رفتاری رسانه‌های غربی و اربابان استکباری آنان نشان از دروغ بودن حمایت غرب از مردم ستمدیده جهان است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به متفاوت بودن راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری، اظهار کرد: امام خامنه‌ای(مدظله العالی) فرموده‌اند: هر نفری که در روز جهانی قدس به خیابان می‌آید به سهم خود به امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تاکنون جلسات متعددی در ستاد استانی و ستادهای شهرستانی برگزار شده است، تصریح کرد: مقدمات برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در ۹۵ نقطه استان گیلان فراهم شده است.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان این که راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان به شکل سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌گردد، بیان کرد: این راهپیمایی در شهر رشت ساعت ۱۰:۳۰ در سه مسیر به سوی میادگاه نماز جمعه با سخنرانی سردار رمضان شریف، رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha