برگزاری برنامه‌های معارفی به زبان اردو برای کودکان در حرم حضرت معصومه (س)
کد خبر: 4049336
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

برگزاری برنامه‌های معارفی به زبان اردو برای کودکان در حرم حضرت معصومه (س)

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان حضرت معصومه(س) از برگزاری ویژه برنامه‌‍‌های آموزشی و معارفی به زبان اردو ویژه کودکان در حرم مطهر خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌های معارفی به زبان اردو برای کودکان در قم

ثریا اردکانی، رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: این آستان در حال حاضر دوره آموزش معارف اسلامی ویژه ۲۰۰ نوجوان دختر و پسر اردوزبان را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در قالب آموزش قرآن، احکام و عقاید و قصه‌های قرآنی دنبال می‌شود، اظهار کرد: این دوره‌ها در صورت تقاضا در طول سال می‌تواند استمرار داشته باشد که پس از اتمام دوره و شرکت در آزمون پایانی به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور اساتید اردوزبان از کشور پاکستان برگزار می‌شود که نوجوانانی از کشور‌های پاکستان، هند و بنگلاش در این دوره حضور دارند.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه برای دختران در شبستان حضرت زهرا(س) و برای نوجوانان پسر در رواق کودک در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می‌شود، افزود: این دوره هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و نوجوانان اردوزبان می‌توانند در این ویژه برنامه شرکت کنند.

اردکانی افزود: علاوه بر برنامه‌های آموزشی معارفی در مناسبت‌های تولد و وفات اهل‌بیت(ع) و شب‌های قدر نیز برنامه‌های جشن و عزاداری به زبان اردو برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha