دین اسلام به شدت با تروریسم مخالف است
کد خبر: 4047644
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

دین اسلام به شدت با تروریسم مخالف است

در پی شهادت دو تن از طلاب جهادگر در حرم مطهر رضوی، مدیریت نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان گیلان و اداره  کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان بیانیه‌ای صادر کرد.

حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی

به گزارش ایکنا از گیلان، در پی شهادت دو تن از طلاب جهادگر در حرم مطهر رضوی، مدیریت نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان گیلان و اداره  کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحيم

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»(سوره احزاب/ 23)

در طلیعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر دستان جنایتکار استکبار جهانی از آستین مزدوران وهابی و تکفیری بیرون آمد که ضمن جسارت به آستان مقدس حضرت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) به خون پاک دو روحانی جهادگر مخلص حجت‌الاسلام شهید اصلانی و حجت الاسلام شهید دارایی آغشته شد و به مجروحیت طلبه مجاهد عزیز حجت الاسلام پاکدامن انجامید.

ملت عزیز ایران اسلامی باید با بصیرت کامل نقشه‌های دشمن را رصد کرده و با تحکیم اتحاد و همدلی بین خود، توطئه‌های آنان را خنثی کنند. به یقین این اقدام ناجوانمردانه، گوشه‌ای از جنایات دشمنان اسلام در راستای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است تا بتوانند از روزنه‌های کور، راهی برای شکست اسلام و قرآن پیدا کنند حال آنکه خدای تبارک در قرآن کریم وعده پیروزی اسلام را داده است که فرمود «هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ»(سوره توبه/33)

پایه طرح‌های اسلام ستیزی و اسلام هراسی در کشورهای غربی، ریشه در بزرگنمایی اختلافات بین مذاهب اسلامی دارد که توسط برخی از افراد ناآگاه به آن دامن‌زده می‌شود.

دین اسلام، دین رحمت و مهربانی است و به شدت با تروریسم مخالف است و آن را محکوم می‌کند.

روحانیون رزمنده و ایثارگر استان گیلان ضمن محکومیت این جنایت وحشیانه و تعرض به ساحت مقدس امام رضا(ع)، شهادت دو روحانی مخلص جهادی را به پیشگاه امام عصر عجل الله فرجه، مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور ایران و خانواده مکرم آن دو عالم شهید تبریک و تسلیت عرض کرده و خواهان اشد مجازات برای عاملان این جنایت وحشیانه است.

والسلام علی من التّبع الهدی

انتهای پیام
captcha