برگزاری محفل «سی روز با قرآن» در رشت
کد خبر: 4045057
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

برگزاری محفل «سی روز با قرآن» در رشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: با توجه به وقفه یک ساله محفل «سی روز با قرآن» به‌واسطه بیماری کرونا، امسال بیست ودومین محفل را در رشت برگزار خواهیم کرد.

جلسه هماهنگی «سی روز با قرآن»

به گزارش ایکنا از گیلان، رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، امروز، ششم فروردین در جلسه هماهنگی برگزاری محفل «سی روز با قرآن» که در ایام ماه مبارک رمضان امسال برگزار می شود، اظهار کرد: امیدواریم با نور هدایت قرآن در پیچ و خم زندگی راه را پیدا کنیم.

وی محفل نورانی «سی روز با قرآن» را یادگار شهید حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان دانست و افزود: با توجه به وقفه یک ساله محفل «سی روز با قرآن» به‌واسطه بیماری کرونا، امسال بیست ودومین محفل را برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، تلاوت، تفسیر، مفاهیم و مسابقه را از جمله بخش های برنامه «سی روز با قرآن» دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس و خوشنویسی از دیگر بخش هاست.

ثقتی با اشاره به برگزاری افتتاحیه محفل «سی روز با قرآن» همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با 14 فروردین، اظهار کرد: سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت میزبان اهالی قرآن است.

وی از مشارکت شورا، شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در برگزاری این محفل قرآنی خبر داد و یادآور شد: ظرفیت های خوبی فراهم شده تا فعالیت های قرآنی شهر رشت را پررنگ تر برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه امسال محفل «سی روز با قرآن» متفاوت تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، گفت: این محفل را به یک رویداد قرآنی باشکوه تبدیل خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha