مراسم 22 بهمن؛ نشانه پویایی و طراوت جمهوری اسلامی / اولویت با حفظ سلامت مردم
کد خبر: 4034298
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

مراسم 22 بهمن؛ نشانه پویایی و طراوت جمهوری اسلامی / اولویت با حفظ سلامت مردم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن را نشانه پویایی و طراوت جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: در این روز باشکوه ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود، وحدت و همبستگی ملی خویش را به نمایش می‌گذارد.

حجت الاسلام مجتبی اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری امروز، 17 بهمن در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم الله 22 بهمن(سالروز پیروزی انقلاب اسلامی) که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان با 22 کمیته استانی و 17 ستاد شهرستانی به منظور انجام هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای بزرگداشت باشکوه دهه فجر چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده و برنامه‌های فراوانی را برای جشن ملی ۱۴۰۰ تدارک دیده که بخشی از آنها تاکنون محقق شده است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران هر ساله با حضور باشکوه و معنادار خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن برگ زرینی بر صحیفه تاریخ انقلاب اسلامی می‌افزاید، تصریح کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نماد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایانگر پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن را نشانه پویایی و طراوت جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: در این روز باشکوه ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود، وحدت و همبستگی ملی خویش را به نمایش می‌گذارد.

حجت الاسلام اشجری، حضور مقتدرانه مردم در مناسبت های انقلاب اسلامی از جمله راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را مایه دلگرمی مسئولان نظام در راه خدمتگزاری دانست و عنوان کرد: برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، نشان دهنده پایداری مردم بر آرمان والای انقلاب اسلامی و اندیشه الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و اعلام وفاداری به ولایت فقیه و خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به هوشیاری، بیداری و بصیرت ملت ایران در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، گفت: اگرچه دشمنان در کمال ناجوانمردی با تحریم های ظالمانه و توطئه های پی در پی درصدد از پا درآوردن ملت ایران هستند اما مردم مسلمان ایران همواره با حضور پر شور و شعور خود در صحنه‌های انقلاب اسلامی حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته‌اند و موجب ناامیدی و خشم دشمنان شده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به انتخاب شعار «جشن ملی 1400» برای دهه فجر سال جاری، گفت: متاسفانه علی‌رغم واکسیناسیون عمومی و ایجاد ایمنی قابل قبول در جامعه شاهد انتشار سویه جدید ویروس کرونا و آغاز پیک ششم این بیماری هستیم.

حجت الاسلام اشجری، برگزاری هرگونه راهپیمایی و اجتماع یوم‌الله 22 بهمن را منوط به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و اظهار کرد: در حال حاضر پنج شهرستان استان گیلان قرمز و 12 شهرستان نارنجی هستند لذا شکل برگزرای مراسم بزرگداشت یوم الله 22 بهمن در شهرستان ها براساس تایید ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان قرار دارد و نباید با هیچ بهانه ای سلامت مردم به خطر بیافتد، تاکید کرد: چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن به شکل راهپیمایی، تجمع و یا رژه خودرویی خانوادگی، در گرو آخرین وضعیت نقشه کرونایی بوده و این مراسم نیز همچون دیگر برنامه‌های دهه فجر مبتنی بر اصل سلامت محوری و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به بازخورد مطلوب و انعکاس مناسب مراسم رژه خودرویی خانوادگی یوم الله 22 بهمن شهر رشت در سال گذشته، ادامه داد: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن استان گیلان در سال‌های گذشته همواره با جلوه‌های ویژه‌ای در آینه رسانه ها درخشیده است.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه برگزاری مراسم یوم‌الله 22 بهمن در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت انعکاس فوق العاده ای در رسانه ملی خواهد داشت، تصریح کرد: با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان تلاش می‌شود مراسم استانی یوم‌الله 22 بهمن به بهترین شکل ممکن و  سلامت‌محور برگزار گردد.

وی با اشاره به واقع شدن یوم الله 22 سال جاری در روز جمعه و ضرورت اهتمام به جایگاه والای نماز جمعه، یادآور شد: شرکت‌کنند‌گان مراسم یوم‌الله 22 بهمن مرکز استان با تمهیداتی که اندیشیده شده برای حضور به‌موقع در مصلای امام خمینی(ره) شهر رشت و شرکت در نماز عبادی - سیاسی جمعه مشکلی نخواهند داشت.

انتهای پیام
captcha