فراخوان هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» در گیلان
کد خبر: 4018238
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

فراخوان هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» در گیلان

هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» در قالب شعر، ساخت تیزر، کلیپ و نماهنگ، نگارش متن ادبی، خطاطی و نقاشی، پادکست صوتی، روایتگری، فیلم کوتاه، مستند، موشن گرافی، اینفوگرافی، نشریه مکتوب و الکترونیکی به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان برگزار می‌شود.

هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار»

به گزارش ایکنا از گیلان، محمد لطیفی امروز، 13 آذر در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در طول تاریخ حضور اسوه و الگوهای استکبارستیزی بسیاری را شاهد هستیم که در حوزه‌های مختلف علمی، دینی، نظامی و غیره درصدد دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام و میهن هستند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان افزود: یکی از این مفاخر و اسوه‌های استکبارستیزی میرزاکوچک خان جنگلی است که به مبارزه با جبهه استکبار پرداخت و تلاش کرد تا بتواند نظامی مبتنی بر دین و شریعت را پایه گذاری کند.

وی گفت: به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک خان جنگلی و به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» برگزار می‌شود. تولید اثر با موضوع اسطوره استکبار ستیزی، میرزا کوچک خان جنگلی محور اصلی این مسابقه است.

لطیفی با اشاره به توصیف رهبر انقلاب از قیام سردار جنگل تصریح کرد: میرزاکوچک خان مینیاتوری از نهضت جمهوری اسلامی را بنا گذاشت لذا آشنایی نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی با این مبارزین و اسوه‌ها مهم و ضروری است.

وی با اشاره به بخش‌های مسابقه ملی «صد سال در اوج افتخار» عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب سرودن شعر، ساخت تیزر، کلیپ و نماهنگ، نگارش متن ادبی، خطاطی و نقاشی، پادکست صوتی، روایتگری، فیلم کوتاه، مستند، موشن گرافی، اینفوگرافی، نشریه مکتوب و الکترونیکی و همچنین اپلیکیشن برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

لطیفی ادامه داد: علاقه‌مندان آثار خود را می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های بله و شاد به آدرس «Alo_hamsangaran» حداکثر تا تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ارسال کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان برگزاری پویشی با همین عنوان را از دیگر برنامه‌های اتحادیه عنوان و اضافه کرد: افراد به منظور همراهی در این هنرواره می‌بایست نسبت به اشتراک گذاری پست و یا استوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با «#صدسال در اوج افتخار» و اضافه کردن صفحه اتحادیه استان به آدرس hamsangarangilan58 اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha