کنفرانس «مدیریت توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین» برگزار می‌شود
کد خبر: 4017191
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

کنفرانس «مدیریت توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین» برگزار می‌شود

کنفرانس «مدیریت توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین» روز چهارشنبه، 10 آذرماه به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

کنفرانس «مدیریت توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، به همت کمیته گردشگری هجدهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت، کنفرانس «مدیریت توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین» به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

این کنفرانس روز چهارشنبه، 10 آذرماه از ساعت 8:30 تا 12 برگزار شده و با سخنرانی محمدحسین ایمانی خوشخو، رئیس کمیته گردشگری و رئیس پارک ملی علوم و فن‌آوری‌های نرم و صنایع فرهنگی،‌ حمیدرضا ضرغام بروجنی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی همراه خواهد بود.

همچنین، سیدسعید هاشمی از دانشگاه علم و فرهنگ، مهدی کروبی از دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، شهاب طلایی از دانشگاه امام صادق(ع)، منوچهر جهانیان از دانشگاه علم و فرهنگ، محمدرضا رضوانی از دانشگاه تهران، مجتبی جاودان از دانشگاه خوارزمی، معصومه محرز از دانشگاه شیراز، زهرا نادعلی‌پور از دانشگاه علم و فرهنگ و مهدیه شهرابی از پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی نیز از جمله سخنرانان پنل‌های این کنفرانس خواهند بود.

یادآور می‌شود، کنفرانس «مدیریت توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین» در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) واقع در تهران، دهکده المپیک، میدان دهکده برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha