آزمون‌های دوره تربیت مربی حفظ با محوریت دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود
کد خبر: 4016778
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
ویژه دانشجویان سراسر کشور؛

آزمون‌های دوره تربیت مربی حفظ با محوریت دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود

آزمون‌های دوره تربیت مربی حفظ قرآن ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با محوریت دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

تربیت مربی حفظبه گزارش ایکنا، آزمون‌های دوره تربیت مربی حفظ قرآن ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با محوریت دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

این دوره ویژه‌ حافظان قرآن کریم 5 جزء و بالاتر است، آزمون‌ها به صورت مجازی، آنلاین و سراسری در سامانه ملی آموزش مجازی قرآن و عترت به نشانی https://lms.telavat.com برپا خواهد شد.

در روز هشتم آذرماه آزمون آشنایی با علوم قرآنی در روز نهم آذرماه آزمون فنون معلمی و روان‌شناسی تربیتی و در روز دهم آذرماه نیز آزمون کاربرد اصول روان‌شناسی در حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

تمامی آزمون‌ها به صورت 20 سؤال تستی در مدت 20 دقیقه در بازه زمانی ساعت 14 تا 17 برگزار خواهد شد، نمره حد نصاب قبولی در آزمون‌های کتبی نیز به شرح زیر است: درس آشنایی با علوم قرآنی نمره 10 از 20، درس فنون معلمی و روان‌شناسی تربیتی نمره 12 از 20، درس کاربرد اصول روان‌شناسی در حفظ قرآن کریم نمره 12 از 20.

در طراحی سؤالات اصل مطالب منابع، مطالب کاربردی و مشخص در نظر گرفته شده و از طرح سؤالات فرعی مانند نام اشخاص و تاریخ و.... پرهیز شده است. نام کاربری و کلمه عبور سامانه برای هر شرکت‌کننده نیز شماره ملی شخص است.

انتهای پیام
captcha