اهدای «پلاک پایداری» به فرزندان شهدای مدافع سلامت در بوشهر + عکس
کد خبر: 4016729
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

اهدای «پلاک پایداری» به فرزندان شهدای مدافع سلامت در بوشهر + عکس

طی آئینی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و پایگاه دریایی بوشهر «پلاک پایداری» به فرزندان شهیدان «زهرا رگبار و محمدرضا رزمی» اهدا و از مقام این دو شهید مدافع سلامت تکریم کردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آئین تکریم از فرزندان شهدای مدافع سلامت، ششم آذرماه، به‌مناسبت هفته بسیج در جوار قطعه شهید گمنام سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تلاوت مجید دریایی، برگزیده کشوری جشنواره قرآنی هدهد و نواخته‌ شدن سرود ملی از سوی گروه رزم‌نوازان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

اکرم فرهادی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش، سپاه، بسیج و مدافع سلامت، با اشاره به آیه چهارم سوره مبارکه صف «إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفّاً کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ؛ خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گویی بنایی آهنین‌اند»، اظهار کرد: امروز بسیج، وسیع‌ترین شبکه مردمی است که در عرصه‌های خطیر و استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقشی سترگ و بی‌بدیل ایفا کرده است و در سخنان امامین انقلاب نیز جایگاهی بس متعالی برای این شجره طیبه ایراد شده است.

وی خدمت سفیران عرصه بهداشت و درمان در ایامی کرونایی را نوعی مجاهدت در اجرای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز نیز به شکلی دیگر شاهد ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های بسیجیانی هستیم که در قامت سپیدپوشان عرصه سلامت، افتخاری بس بزرگ آفریدند.

افتخارآفرینی ۸ دانشجوی بوشهری در جشنواره نشریات علوم پزشکی

فرهادی به درخشش هشت دانشجوی دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جشنواره سراسری نشریات تیتر ۱۲ اشاره کرد و گفت: سولماز غلامی، محمدامین عزیزی، افشین زارع، محمدحسین بردستانی، فاطمه‌سادات کشفی، ژیلا زکی‌پور، سروش استادزاده و فرشته غلامی با ارائه آثار تولیدات رسانه‌ای خود در قالب پادکست‌ و نشریات دیجیتال از استان بوشهر به جشنواره سراسری نشریات موسوم به تیتر ۱۲ حائز رتبه‌های برگزیده کشوری این جشنواره دانشجویی شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت‌نام دومین همایش مجازی ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با رویکرد بزرگداشت شهدای دانشجو خبر داد و اعلام کرد: این همایش مجازی با هدف استعدادیابی و شناسایی دانشجویان جدیدالورود در عرصه ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود و ثبت‌نام جهت دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا دهه اول آذرماه با مراجعه به دفاتر تربیت‌بدنی این معاونت می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. دختران دانشجو جهت ثبت‌نام مشخصات خود را به پیام‌رسان واتسآپ به شماره ۰۹۱۷۱۷۶۶۳۷۶ و پسران دانشجو نیز به شماره ۰۹۱۷۹۲۹۰۲۰۹ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، در این مراسم از امین فرامرزی، نوه شهید والامقام نداجا «خداکرم فرامرزی» به‌عنوان همیار افتخاری مدافعان سلامت، و بشرا خواجه‌ئیان فرزند شهید زهرا رگبار و ملیکا رزمی فرزند شهید محمدرضا رزمی با اهدای «پلاک پایداری» از سوی مقامات دانشگاه علوم پزشکی و پایگاه دریایی بوشهر تجلیل شد.

امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام
captcha