آغاز ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن از سوی مؤسسه مهر تابان
کد خبر: 4016563
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

آغاز ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن از سوی مؤسسه مهر تابان

ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن تخصصی کودک و نوجوان از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت مهر تابان مهدوی آغاز شد.

دوره تربیت مربی قرآنبه گزارش ایکنا، ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن تخصصی کودک و نوجوان از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت مهر تابان مهدوی آغاز شد.

این دوره ویژه بانوان با ظرفیت محدود و با آزمون ورودی و مصاحبه، همراه با ارائه گواهینامه پایان دوره در صورت گذراندن دوره کارورزی و پایان نامه، برگزار می‌شود.

پرورش نیروهای متعهد و مجرب در راستای موفقیت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی از اهداف برگزاری این دوره ذکر شده است. متقاضیان شرکت در این دوره‌ها باید حداقل دارای مدرک دیپلم و حداکثر 40 سال سن داشته باشند، این دوره به مدت چهار ترم تحصیلی ادامه خواهد داشت.

مهم‌ترین دروس این دوره، در دو بخش آموزش مبانی و فراگیری مهارت‌ها ارائه می‌شود. در بخش آموزش مبانی به تحکیم پایه‌های اعتقادی توجه ویژه شده و به مهم‌ترین مباحث تربیتی، اخلاقی و فقهی نیز پرداخته می‌شود.

در بخش مهارت‌ها علاوه بر مهارت‌های مربوط به سبک زندگی، شیوه‌های تربیت، مهارت‌های تدریس و مدیریت فرهنگی را نیز فرا می‌گیرند. در پایان هر ترم از آموخته‌ها آزمون به عمل می‌آید و موفقیت در آن شرط ادامه تحصیل خواهد بود.

از مزایای شرکت در این دوره می‌توان به کاربردی بودن دروس، مهارت‌های نو و مؤثر تبلیغی، رایگان بودن، ارائه معارف و مفاهیم مهدوی و فعالیت‌های کارگاهی همراه با آموزش‌های سبک زندگی اشاره کرد.

این کلاس‌ها در محل مؤسسه قرآن و عترت مهر تابان مهدوی به نشانی اصفهان، خیابان عبدالرزاق، کوچه شماره 2، بن‌بست نسترن برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به منظور ثبت نام می‌توانند عدد پنج را به شماره 5000138338 ارسال یا به لینک http://mehretaban.ir/morabi1400/ مراجعه کنند یا با شماره‌های 031-34464469 و 09916684480 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha