بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولای با صبغه فاطمی
کد خبر: 4016214
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد

بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولای با صبغه فاطمی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به همزمانی یوم‌الله نهم دی با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، تاکید کرد: برنامه‌های بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سال جاری با صبغه فاطمی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مجتبی اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز، 4 آذر در نشست بزرگداشت یوم‌الله نهم دی(روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) استان گیلان، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج، گفت: از همدلی و همراهی بسیجیان عزیز در بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم ملی و مذهبی قدردانی می‌نمایم.

وی بسیجیان را دلسوزترین و بی‌منت‌ترین سربازان انقلاب اسلامی و پاسداران واقعی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیجیان سلحشور در مسیر تداوم و تعالی انقلاب اسلامی در جای‌جای میهن اسلامی و حتی آن سوی مرزها از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند و تا به امروز بی‌هیچ چشمداشتی در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های پایان‌ناپذیر استکبار جهانی سینه سپر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه در سال 1388 عناصر داخلی ضدانقلاب و دشمنان قسم‌خورده خارجی نظام با طراحی فتنه‌ای حساب‌شده کوشیدند تا با بسیج همه امکانات استکبار جهانی، انقلاب اسلامی ایران را از پا درآورند، تصریح کرد: به مدد الهی، توجه حضرت ولی‌عصر(عج)، هوشیاری و هدایت مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه و پرشور مردم انقلابی ایران و در نتیجه خلق حماسه بزرگ یوم‌الله نهم دی بساط فتنه و فتنه‌گران درهم پیچیده شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «مسئله‌ فتنه و فتنه‌گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است»، تاکید کرد: لازم است ضمن زنده نگه داشتن یوم‌الله نهم دی، ابعاد فتنه سال 1388 از زوایای مختلف برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه حضور یک روز جلوتر مردم گیلان و خلق حماسه هشتم دی همچون ستاره‌ای پر‌فروغ در کارنامه انقلابی گیلانیان بصیر و غیور می‌درخشد، گفت: خلق حماسه هشتم دی تحسین همگان از جمله ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای را به همراه داشته است.

حجت‌الاسلام اشجری، شعار محوری سال جاری را «یوم‌الله نهم دی، تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه» اعلام کرد و افزود: این شعار، یوم‌الله نهم دی را به عنوان نماد وحدت مردم ایران حول محور ولایت فقیه در برابر فتنه‌گران و دشمنان نظام معرفی می‌نماید.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه با حکم آیت‌الله جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دکتر علی‌محمد نائینی به سمت رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی منصوب شده است، اظهار کرد: ان شاءالله با احیای مجدد این ستاد و تعهد، شایستگی و تجارب ایشان شاهد شکوفایی و نوآوری در برنامه‌های ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی و بزرگداشت باشکوه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سراسر کشور باشیم.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی پس از تشکیل ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری یک مراسم محوری سلامت‌محور به‌شکل همزمان در سراسر کشور با حضور سخنرانان ملی و همچنین برنامه‌های متعدد تبیینی و اجرایی آغاز شده است.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به همزمانی یوم‌الله نهم دی با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، تاکید کرد: برنامه‌های بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سال جاری با صبغه فاطمی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، در این نشست 107 مصوبه به منظور پاسداشت یوم‌الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به تصویب حاضرین رسید.

انتهای پیام
captcha