ستیز با آمریکا باید برای نسل معاصر تبیین شود
کد خبر: 4004998
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

ستیز با آمریکا باید برای نسل معاصر تبیین شود

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی ابهت پوشالی آمریکا را درهم شکست، تصریح کرد: ستیز با آمریکا باید برای نسل معاصر تبیین شود و در این راستا کسانی که دلداده آمریکا هستند بدانند به مذاکره ای که در آن احقاق حقوق ملت نباشد، برنمی گردیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 22 مهر در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ و شهادت دانش آموزان توسط رژیم گذشته در سال ۱۳۵۷ را یادآور شد و اظهار کرد: در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد و امام راحل آن را انقلاب دوم نامید.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان سالروز انقراض سلسله ساسانی در یک هزار سال قبل است، تصریح کرد: قرآن می فرماید که ایام الله را متذکر شوید؛ بنابراین مردم را باید به ایام الهی متذکر شویم، زیرا پاسداشت ایام الهی ریشه قرآنی و دینی دارد و ایام الله سبب عزت و افتخار نظام اسلامی است.

امام جمعه رشت، بندگی خدا و اجتناب از پیروی طاغوت را دو رسالت انبیای الهی برشمرد و گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگرفته از مبانی دینی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه همه دنیا رژیم صهیونیستی و حکومت آمریکا را طاغوت می دانند، خاطرنشان کرد: آمریکا در هر نقطه ای از دنیا که حضور پیدا کرده، منشا جنایت بوده و بر این اساس دین، عقل و منطق حکم می کند که صدای «مرگ بر آمریکا» بلند باشد.

وی بر ترسیم چهره جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونیستی از طریق رسانه تاکید کرد و متذکر شد: موضوع تبیین که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیار حائز اهمیت است و در این راستا ۱۳ آبان شرایطی را فراهم کرده تا ظلم از درون و بیرون را در عرصه اجتماع تبیین کنیم.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به اینکه خطر فتنه ۸۸ به مراتب از جنگ هشت ساله فراتر بود، اظهار کرد: فتنه سال ۸۸ تجمیع اندیشه ملحدان بود و نباید به فراموشی سپرده شود و در این راستا ۱۳ آبان یکی از عرصه های واکاوی فتنه ۸۸ محسوب می شود که رسانه باید آن را انجام دهد.

امام جمعه رشت به خیانت بزرگ برخی خواص جامعه در فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: ۱۳ آبان تبیین کننده حرکت موذیانه برخی علیه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی ابهت پوشالی آمریکا را درهم شکست، تصریح کرد: ستیز با آمریکا باید برای نسل معاصر تبیین شود و در این راستا کسانی که دلداده آمریکا هستند بدانند به مذاکره ای که در آن احقاق حقوق ملت نباشد، برنمی گردیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ۱۳ آبان را روز ایستادگی ملت ایران و همه ملت های آزاده در مقابل استکبار خواند و بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که تربیت شده دین بود توانست دنیای اسلام را علیه استکبار جهانی بسیج کند.

وی ۱۳ آبان را روز اوج عزت و عظمت امت اسلامی عنوان کرد و گفت: تبیین حقایق انقلاب توسط رسانه ها جدی گرفته شود و چهره هایی که از درون و بیرون به انقلاب اسلامی ضربه زدند را به مردم نشان دهند.

انتهای پیام
captcha