توزیع بیش از 7 هزار بسته کمک معیشتی به همت اوقاف گیلان
کد خبر: 3995312
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

توزیع بیش از 7 هزار بسته کمک معیشتی به همت اوقاف گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: همزمان با سراسر کشور هفت هزار و 400 بسته کمک معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی به همت اوقاف و امور خیریه گیلان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز در حاشیه آماده سازی هزار و 400 بسته کمک معیشتی در قالب مرحله دوم طرح شمیم حسینی در آستان خواهر امام رشت، اظهار کرد: بسته‌های معیشتی با استفاده از ظرفیت خیرین و موقوفات منطبق با نیات خیرات و کمک به نیازمندان تهیه و توزیع شد.

وی افزود: در این رزمایش سراسری، همه ادارات اوقاف استان گیلان نیز مشارکت داشته و امروز در مجموع هفت هزار و 400 بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود که برای تهیه این بسته‌های کمک معیشتی 37 میلیارد ریال هزینه شده است.

علیزاده گفت: این بسته‌های کمک معیشتی توسط گرو‌ه‌های جهادی، مراکز افق بقاع متبرکه و هیئت‌های مذهبی توزیع می‌شود. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 150 هزار بسته کمک معیشتی و 170 هزار بسته ملزومات بهداشتی با صرف هزینه 300 میلیارد ریال در مناطق محروم گیلان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان یادآور شد: به همت مراکز افق بقاع متبرکه گیلان 600 هزار ماسک تولید و یا تهیه شده و در مناطق محروم، روستایی و بین مراکز درمانی توزیع شده است.

علیزاده ادامه داد: در قالب اجرای طرح «نذر نفس» تاکنون هشت کپسول اکسیژن تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفته است و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ استان گیلان ۹۴۱ بقعه متبرکه، پنج هزار موقوفه و بیش از ۲۰ هزار رقبه دارد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمشید مهدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۸
0
0
احسنت بسیار عالی
captcha